Eli tällasta kyselen et onks noil malleil käytännös kui iso teho ero? Et lähteeks toi 325 kui paljo kovempaa ku 320? Oon teknisiitietoi kattonu mut eihä ne paperit sitä mallien teho eroa niin selvästi kerro. Ja kuluttaaks 325 polttoainetta kui paljo enemmä? Oon vaa täs miettiny et kumpi noist malleist kannattaa hommata, jos haluu kuiteki suht pirteen, mut ei liikaa kuluttavan auton.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E30 320i vs 325i
Collapse
X
-
Originally posted by VerD1Eli tällasta kyselen et onks noil malleil käytännös kui iso teho ero? Et lähteeks toi 325 kui paljo kovempaa ku 320? Oon teknisiitietoi kattonu mut eihä ne paperit sitä mallien teho eroa niin selvästi kerro. Ja kuluttaaks 325 polttoainetta kui paljo enemmä? Oon vaa täs miettiny et kumpi noist malleist kannattaa hommata, jos haluu kuiteki suht pirteen, mut ei liikaa kuluttavan auton.
-
-
Originally posted by bmwmihe325i lähtee huomattavasti paremmin ja mun kokemuksien perusteella syö suurinpiirtein saman ellei jopa vähemmän.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by grote320 ei me mihkään ja 325 vei mulla sekalaisessa ajossa litran vähemmän-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Originally posted by ExtraKatoppa nyt uudelleen niitä teknisiä tietojas, kyllä niistä tehoero käy selväksi jos mitään numeroista käsittää!E87 120d -05
Ex: E46 330i M-sport -01
Ex: E90 320d -05
Ex: E39 523iA -96
Ex: E30 320i -86
Comment
-
-
Valitse vaan suoraan 325:sen kummiskin viikon päästä kysyt mitä tarvii vaihtaa jos laitan m20b25 padan autoonEikä tommonen 325 maksa paljon enempää kuin 320 ja paljon mukavempi auto se on. Kierroskoneitahan nämä ovat vasta 3-3500 kierroksen jälkeen rupeaa kone kiertää mukavasti
E39 528iA Touring "Oxford Grün"
E34 525iA Touring "Schwarz II"
Ex.
M-Technic 2 325i "Delphin Metallic"
Comment
-
-
Kannattaisi tosiaankin yrittää aina ensiksi search toimintoa...
Aika hätäinen Civic kyllä vakioksi... Onkohan tehdas hiukan optimistisesti ilmoittanut nuo arvot vai onko se mitattu jostain lentokoneesta tiputtamalla..? Ei sillä, etteikö nopeita Civiccejä olisi mutta tuo 7,2s on kyllä aika optimistinen minusta. Joku Nissanin S13 200SX on kuiteskin 1.8 turbo ja sille ei luvata kuin 7,9s 0-100km/h ja sekin tuntuu näyttelevän aika kivasti (lue: monasti) jopa Type-R:lle perävaloja (6,8s 0-100km/h tehtaan ilmoitus). Että siitä vetäisin jotain johtopäätöksiä. Tosin eipä nuo Bemutkaan mitään raketteja ole paikaltaan lähtiessä, sitä tässä en yritä sanoa. Kiinnitän vain huomiota tuohon vertailuarvoon mitä Civicistä kirjoitit...
Varmaan joku CRX on kanssa ihan sporttinen peli ja nopeakin mutta aika eri tyyppinen kuin joku E30 325i. Eli kannattaa hiukan ensin punnita mitä nyt yleensä on lähtemässä hakemaan. Sama kuin vertailisi rekkaa ja jotain merkki X henkilöautoa. Paperilla teho/vääntö voi olla nykypäivänä aika samat mutta oikeassa elämässä... Lähes jokainen tietää mitä eroa niillä on.
Hiukan karrikoitu esimerkki mutta melko erityyppiset kärryt on kuiteskin kyseessä myös "antamassasi" vertailussa. Se on sitten jokaisen itsensä päätettävissä mikä itselle se "paras" vaihtoehto on, jollei muuten niin oman mielen kannalta "paras". Kertoohan noiden hinnatkin uutena, että oliko ne ihan samassa sarjassa... Mutta wanha ruoskahan on jo wanha ruoska, oli merkki lähes mikä tahansa.
Niin ja itse kysymykseen, 325 tottakai ennemmin kuin 320... Jossei muuta niin onhan se 325:n sitten.Last edited by Northstar; 20-03-2005, 21:41.sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita
Comment
-
-
voima
Eihän se ero tossa 0-100 kiihdytyksessä kerkeä kovin isoksi kasvaa. Mutta kun vauhti kovenee niin teho erot alkaa tulla esille. 0-100 eroa about 2 sekkaa, mutta paljonkohan eroa tulee esim. 0-150? jotain 10 sekkaa, 15 sekkaa? Eikä tuo 0-100 muutenkaan oo kovin hyvä mittari käytännön suorituskykyyn.
Comment
-
-
tärkeimpiä kiihtyvyyksiä on 80-120km/h ohituksissa, että miten jaksaa ja sitte tuo 0-100km/hNykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Kyllähän nuo bmw koneetkin on melkosia kierroskoneita eli ei sitä vääntöä oikeen alhaalta löydy. 320 ja 323 on melko samaa luokkaa mut 325 taas ihan erillainen. pers tuntumalla 318is vetää paremmin ku 323iChrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by WackotEihän se ero tossa 0-100 kiihdytyksessä kerkeä kovin isoksi kasvaa. Mutta kun vauhti kovenee niin teho erot alkaa tulla esille. 0-100 eroa about 2 sekkaa, mutta paljonkohan eroa tulee esim. 0-150? jotain 10 sekkaa, 15 sekkaa? Eikä tuo 0-100 muutenkaan oo kovin hyvä mittari käytännön suorituskykyyn.
Kiitoksia kaikille tiedoistaE87 120d -05
Ex: E46 330i M-sport -01
Ex: E90 320d -05
Ex: E39 523iA -96
Ex: E30 320i -86
Comment
-
Comment