joo pitäis jotain keksii m40 konelle kun käy ko ompelukone ja alkaa ärsyttää ja pelottaa et tuo levii kun käyttöauton virkaa ajaa. tos noit eri vaihtoehtoi suunnitellu ja lueskellu tietoutta. ton koneen kannen väsäminen maksais jonku 600e? ja sit taas saman moisen koneen vaihto ilman koneremonttia ei tuu kuulloonkaa kun kuullu et alkaa rallattaa jo 200tkm. mietin tota m20 konetta kun ne ymmärtääkseni ois ihan hyviä? mutta ne on hihnalla joten sekin vähä mietityttää... mitenkäs tommone m10 kaasari kone menis m40 koneen tilalle, että voisko m40 ruiskua käyttää ja vanhoi johtosarjoi m10 koneessa vaikka pienellä imusarjan/kannen muokkauksella? ja tietysti suutin lovet tehä imu kanaviin. mutta toimiskos se vai tuleeko jotain johtosarja jne ongelmia? kun mä näkisin asian näin että uus kone tilalle imusarja paikalleen m10 putkisto, koneen korvat, vaihteisto, letkujen muokkauksia tai uus syyläri?
m40 swap m10? m40 ruiskulla?
Collapse
X
-
Vaihda siihen m40:n uusi nokka, nostajat ja keinut.
Tietääkseni saa parilla sadalla.
E: M40 ruiskuvehkeet ei mee M10 pienellä vaivalla.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
-
schmiedmanil sarja 320e ja motonetis melkee saman verra siel ei ollu kokonaist sarjaa. Ja 150e kanne koneistus ja extraa jos haluaa ni 130e uude vakio nokan hiomine nii vähän että menee konetta säätämäti paikalleen mutta sais noil jonku 10hepost lisää ja jos satsaa lisää ni peltisatsi ni eiköhä nuil sais sen parikyt hepost lisää samaa vaivaan.... tämmösii hintoi oon kyselly ja saanu. Pääsee kyl varmaan näin helpoimmalla ja nopeimmalla kun ei ole tallil aikaa seisottaa montaa päivää. Ja jostai ettis halva kanne minkä työstäis valmiiks ja senku laittaa paikkaansa ni ei tarviis ku päivän autoo seisottaaOriginally posted by JJT View PostVaihda siihen m40:n uusi nokka, nostajat ja keinut.
Tietääkseni saa parilla sadalla.
E: M40 ruiskuvehkeet ei mee M10 pienellä vaivalla.
Comment
-
Ookko ikinä kuullu ebaystä?
http://www.ebay.de/itm/CK-10015-Nock...item5d588dacce
Miksi oot kantta irroittamassa?G20 330e M-sport
e46 320i M-sport
Comment
-
joo ei tullu mielee lähtee ebayst ettii ja en oo koskaa sielt mitää tilannu täytyy harkintaan laittaa. meinasi et ottais sen kanne pois ni vaihtais siihenki tiivistee kai seki joskus antaa periks. ja meinasin et työstäis sen kannenki niin ois sit "uus" ja sais jonku lisähevose. mut tietysti jos toho hintaa saa ni laittais vaa nuo hilppeet paikallensa ja ajelis taas tyytyväisenä vakiona. mites tämmösis hydraulisis vena nostaja kansis laitetaa nokka paikalleen kun ei oo kokemust kun niis mis säädetään venttiilit ni niitten kaa joutuu puljaa ja säätelee et saa nokan paikalleen ni meneeks tää vaa ja kattoo ajotus merkin kohillensa? :thinkOriginally posted by jaakko. View PostOokko ikinä kuullu ebaystä?
http://www.ebay.de/itm/CK-10015-Nock...item5d588dacce
Miksi oot kantta irroittamassa?
Comment
-
Vuotaako kannentiiviste? Oireileeko? Miksi vaihtaa ehjä osa ehjään?I don't lose sleep over the opinion of sheep.
Comment
-
Ei oireile ei vikaa mut kai se jossain määrin "kuluu" kun melkee kolmesataa tuhatta menty. Niin aattelin et ois sit kerralla kaiken tehty kun menis "samalla". Mulla m10 konees meni vähän 300tkm jälkeen nii sen takii suhtaudun tähän koneeseen varauksella kun kaikki haukkuu ja sorsii tätä.Originally posted by Pretoriaani View PostVuotaako kannentiiviste? Oireileeko? Miksi vaihtaa ehjä osa ehjään?
Comment
-
Ei se kannentiiviste mihinkään sieltä "kulu". Se antaa periksi yleensä jonkun muun vian vuoksi (esim. viallinen vesipumppu). Tilaat vaan tuon nokkasetin iibeistä ja vaihtelet paikalleen. Ei tarvi kantta käyttää irti.
EDIT ko konetta haukutaan nimenomaan nopeasti kuluvan nokan vuoksi, minkä takia käynti on säklättävää. Ja toinen on lyhyellä vaihtovälillä oleva jakopään hihna. Se kantsii vaihtaa vaikka samalla nokkahilppeiden kanssa.Last edited by Pazi88; 20-05-2015, 11:17.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Asia selvä kiitos vinkeistä. Joo jakopääki täs huoletaa se pitäis samal hoitaa kun täs on taas yksi hauska tarina hyvistä myyntimiehistä: tosiaan auton menin jopparilta ostaamaan ja kone tyyppi oli vieraampi ja kauppa setä sano että 60tkm on menty hihnalla ja 40tkm voi ajaa viel et näis on sadantonni hihna ja huolto kirjaakaan ei tietysti oo että tiä sit koska vaihdettu mut jos joppariin uskominen ni hihnal ajettu jo 20tkm yliOriginally posted by Pazi88 View PostEi se kannentiiviste mihinkään sieltä "kulu". Se antaa periksi yleensä jonkun muun vian vuoksi (esim. viallinen vesipumppu). Tilaat vaan tuon nokkasetin iibeistä ja vaihtelet paikalleen. Ei tarvi kantta käyttää irti.
EDIT ko konetta haukutaan nimenomaan nopeasti kuluvan nokan vuoksi, minkä takia käynti on säklättävää. Ja toinen on lyhyellä vaihtovälillä oleva jakopään hihna. Se kantsii vaihtaa vaikka samalla nokkahilppeiden kanssa.
Comment
-
Olikos tää se punanen farkku mikä oli myynnissä?Originally posted by jazardi View PostAsia selvä kiitos vinkeistä. Joo jakopääki täs huoletaa se pitäis samal hoitaa kun täs on taas yksi hauska tarina hyvistä myyntimiehistä: tosiaan auton menin jopparilta ostaamaan ja kone tyyppi oli vieraampi ja kauppa setä sano että 60tkm on menty hihnalla ja 40tkm voi ajaa viel et näis on sadantonni hihna ja huolto kirjaakaan ei tietysti oo että tiä sit koska vaihdettu mut jos joppariin uskominen ni hihnal ajettu jo 20tkm yli
Comment
Comment