Announcement

Collapse
No announcement yet.

Poistoon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jappede
    Newbiemmer
    • Feb 2015
    • 15
    • Karjaa

    Poistoon

    kfkfkf
    Last edited by Jappede; 31-01-2017, 21:39.
  • Rocla
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 7692
    • Kajaani

    #2
    Originally posted by Jappede View Post
    Elikkäs tämmönen projecti menossa vaihdoin m20b23 tilalle m20b25
    Ja nyt pitäis saada nopeusmittari ja kierrosmittari toimimaan
    tämmöset ohjeet hain netistä There is also the small issue of the C104 plug; a small connector next to the ECU plug that carries the tachometer and fuel econometer. If you're fitting a newer engine to an older loom then you're going to have to cut two of the wires on your engine loom so that they can connect to the existing C104 socket.
    The wires you need come out of the ECU plug are pin 6 (Black) and pin 32 (White/black). Cut the C104 off your old engine loom, and connect pin 1 to the black wire and pin 3 to the white/black wire. Pin 2 is not used.
    onko ihan paikkansa pitäviä että pitäis eculta katkoja johdot 6 ja 32 ja liittää ne l-jetronicin c104 liittimeen?
    Tottahan se on!

    Voit toki vetää pitkät johditkin sieltä konehuoneen liittimestä hanskalokeroon ja tulos on sama.

    Nopeusmittariin nämä eivät vaikuta, vain kierrosluku ja kulutusmittatiin.
    Olli.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎