Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 320i -87 mittaristo ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Tate-
    Moderator
    • Jan 2004
    • 3211
    • Nurmijärvi

    E30 320i -87 mittaristo ongelma

    Muistelin että oli käsitelty jossain noita, mutta en löytänyt seartsilla tossa kun nopeesti etin niin mitään mikä auttaisi ongelmassa. Eli kaveri osti tollasen auton ja mittaristossa ei toimi:kierroslukumittari,kulutusmittari,veden lämpö. Sulakkeet oli kuulemma ehjät? Onkos nyt sitten vika niissä jossain pattereissa vai missä? Itsellä on ollut tuota E21 kalusta pelkästään niin ei ole tälläisiä ongelmia.
    I Believed I Would Die.
  • Racink
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 840
    • Jkl

    #2
    Originally posted by -Tate-
    Onkos nyt sitten vika niissä jossain pattereissa vai missä?
    Juuri niissä!!

    Comment

    • Racink
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2004
      • 840
      • Jkl

      #3
      Originally posted by -Tate-
      Onkos nyt sitten vika niissä jossain pattereissa vai missä?
      Juuri niissä!!

      Edit:Mikskähän tää kahesti tuli??

      Comment

      • crockett
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 1294
        • Ilomantsi

        #4
        Sit kannattaa tutkia juotokset, jos ei patterien vaihdolla asetu.

        *e30 cabriolet*
        *Hailuksi*
        *ex e30 325i m50*
        *ex e30 5/88 pics*
        Ostan e30 osaa

        Myytävänä e30 osaa

        Comment

        • Saarikoski
          R.I.P.
          • Feb 2005
          • 726
          • KOKKOLA

          #5
          Käskes koittaa ihan muuten vaan käyttää akun napaa irti muutama sekunti...
          Itellä e34:ssa sattu pikku moga ko pimeessä nollasin inspection valoa nii tuli just sama vika joka korjaantu tolla aina päiväks pariks.......
          eka menee kulutus-, sitte kiekka-, ja lopuks lämpömittari...

          Comment

          • jmp2002
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 5727
            • Rovaniemi

            #6
            Itse epäilisin että ne akut on niin kaput jo että levinneet sinne piirilevylle ja aiheuttaneet sen vian... mutta kuten joku muukin sanoi aloittaa siitä että vaihtaa sinne ladatut akut paikalle.

            Itse juuri vaihdoin akut, koska mittaristossa palo kokoajan oranssiledi vaikka avaimet nykäs lukosta pois. ja se katos siihen se ledin palaminen.
            E30 325i Touring -89
            E30 325i touring -88 m50tbo
            G20 330e M-Sport -20

            Comment

            • -Tate-
              Moderator
              • Jan 2004
              • 3211
              • Nurmijärvi

              #7
              Noh mistäs nää akut saa ostaa? Motonetistä ei varmaan, pitääkö mennä ihan bemarilta kysymään? Ja minkä hintasia mahtaa olla. Vai saako halvemmalla esim jostain hessumobiilista?
              I Believed I Would Die.

              Comment

              • tihuovin
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 1422
                • Oulu

                #8
                Ihan normaalit AA kokoluokan NiCD tai NiMh akut käy. Niitähän saa vaikka marketista... . Tosin vanhoista joutuu irroittamaan korvakot ja juottamaan ne uusiin akkuihin.

                Ei ne originaalitkaan niin paljoa maksa (hieman päälle 10€:lla muistelen jonkun niitä ostelleen vast'ikään), ja niissä on korvakot valmiina, senkun juottaa kiinni.

                Timo

                Comment

                • -Tate-
                  Moderator
                  • Jan 2004
                  • 3211
                  • Nurmijärvi

                  #9
                  OK, kiiiitoksia paljon vastauksista.
                  I Believed I Would Die.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎