Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 2.7 savuttaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Anttiha
    BTCF Member
    • Oct 2004
    • 138
    • Tampere

    e30 2.7 savuttaa

    kun e30 2.7 savuttaa jonnii verran ku polkasee vaikka kakkosella tappiin ja vaihtaa kolmoselle ni tulee aika paha savupilvi.lueskelin noita vanhoja juttuja ja niissä oli puhetta ohjureista ja niitten kumeista mut kansi on uus ja tehty liikkeessä.ajettu pari öljynvaihto väliä..voisko siinä silti olla menny ne ohjurit vaik ne pitäs olla uudet.muuten se ei savuta.hämärää..

    /// EDIT: Otsikko -Energy
    Last edited by energy; 03-04-2005, 21:44.
  • tolppa
    Bimmer Rookie
    • Oct 2004
    • 69
    • savonlinna

    #2
    Originally posted by Anttiha
    kun e30 2.7 savuttaa jonnii verran ku polkasee vaikka kakkosella tappiin ja vaihtaa kolmoselle ni tulee aika paha savupilvi.lueskelin noita vanhoja juttuja ja niissä oli puhetta ohjureista ja niitten kumeista mut kansi on uus ja tehty liikkeessä.ajettu pari öljynvaihto väliä..voisko siinä silti olla menny ne ohjurit vaik ne pitäs olla uudet.muuten se ei savuta.hämärää..
    Kurkkaas onko öljyä kumisessa imuputkessa ja kaasuläpällä.jos on niin huohottaapi...

    Comment

    • Anttiha
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 138
      • Tampere

      #3
      voikos sitä sattua uuteen koneeseen?

      Comment

      • tolppa
        Bimmer Rookie
        • Oct 2004
        • 69
        • savonlinna

        #4
        Originally posted by Anttiha
        voikos sitä sattua uuteen koneeseen?
        No jos alakerta on ok niin ei pitäisi...mittaa ainakin puristukset.

        Comment

        • vexu524tdic
          BTCF Member
          • Jan 2004
          • 778
          • Gallia = Kinnula

          #5
          Käykö auto muuten nätisti, nykiikö?
          e70 X5 3.0sd -08
          f30 320i xdrive -16
          e30 325i Cabriolet -88 M52b28
          e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
          e30 316 -88 2,2TIC M10
          e21 323i -81 ruostekasa...

          Comment

          • Suutari
            Bimmer Enthusiast
            • May 2003
            • 3064
            • Suomi

            #6
            Kansi halki/ohjurit väljät/kumitväljät/irronnut...jne. jos ei savuta kylmänä jatkuvasti ja ajossa niin epäilen et ei oo männänrenkaat.

            Tuo huohotin kannattaa tsekata ja tarkistaa öljyn määrä ja ettei vuoda venttiilikopan tiiviste tai korkki...

            Riippuu mitä koneelle on tehty. Voi hävitäkkin ajan myötä jos osat tarttee sisäänajoa jne.
            Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
            -Official BTCF-Sauna Team-
            -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
            -Team BTCF Top Alcohol-
            -Team Pimp My Bride-
            TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
            R.I.P. 1K MOTORSPORTS
            R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
            526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

            Comment

            • Heguli 31
              BTCF Member
              • Oct 2004
              • 10077
              • KVLA

              #7
              Originally posted by Anttiha
              kun e30 2.7 savuttaa jonnii verran ku polkasee vaikka kakkosella tappiin ja vaihtaa kolmoselle ni tulee aika paha savupilvi.lueskelin noita vanhoja juttuja ja niissä oli puhetta ohjureista ja niitten kumeista mut kansi on uus ja tehty liikkeessä.ajettu pari öljynvaihto väliä..voisko siinä silti olla menny ne ohjurit vaik ne pitäs olla uudet.muuten se ei savuta.hämärää..
              Sinertävää (öljyä) vai tummempaa (polttoainetta liikaa) savutusta???Haiseeko palaneelle öljylle vai bensalle?Eihän nestettä häviä?

              Comment

              • Anttiha
                BTCF Member
                • Oct 2004
                • 138
                • Tampere

                #8
                kannessa ei kyl pitäs olla mitään vikaa ku on ponnistettu ja katottu muutenki kuntoon uusilla osilla.puristukset pitäs sit kattoo.mitäs puristus vauhtoehtoja noissa 2.7eta koneissa on?
                sieltä tulee iha sinistä savua ja pelkästään sillon ku on talla ollu ihan pohjassa.ei nyi eikä muutenkaa pätki eikä mitään.lohko on tosin vanha et voihan ne männänrenkaat olla sit menny.en o haistellu sitä savua,ei vie nesteitä

                Comment

                • wj
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2003
                  • 3253
                  • Järvenpää

                  #9
                  Jos ohjurit ja kumit on loppu niin pitäs pölläyttää komeesti kun on tunnin seissy paikallaan.

                  Ilmeisesti öljy valuu palotiloihin seistessä
                  - 2006 Mustang cabriolet
                  - Sleekcraft Enforcer 28'

                  Comment

                  • Heguli 31
                    BTCF Member
                    • Oct 2004
                    • 10077
                    • KVLA

                    #10
                    Originally posted by Anttiha
                    kannessa ei kyl pitäs olla mitään vikaa ku on ponnistettu ja katottu muutenki kuntoon uusilla osilla.puristukset pitäs sit kattoo.mitäs puristus vauhtoehtoja noissa 2.7eta koneissa on?
                    sieltä tulee iha sinistä savua ja pelkästään sillon ku on talla ollu ihan pohjassa.ei nyi eikä muutenkaa pätki eikä mitään.lohko on tosin vanha et voihan ne männänrenkaat olla sit menny.en o haistellu sitä savua,ei vie nesteitä
                    Tulee luultavasti alakerrasta.Jos tulis ylhäältä (ohjureista),niin pölläyttäis aina vaihtaessa tai moottorijarrutuksen jälkeen polkaistaessa rundua.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎