Asensin e21 kellon tilalle alkup. kierroslukumittarin. Otin aluksi plusvirran lämpömittarin puoleiselta mittariston johtosarjalta rosvoamalla valkovihreästä johdosta. Tämän jälkeen korjasin kytkennät oikeiksi ja moottorin lämpömittari on valahtanut normaalin lähtöpisteen alapuolelle ja nousee vain 1/4 mittariin. Vaihdoin myös pitkien valojen merkkivalon polttimon operaatiossa, entinen oli säpäleinä.
Mittarin taakse tällä hetkellä kiinnitettynä kierroslukumittarin maa, plus ja heräte sekä mittariston molemmille puolille tulevat johtosarjat (2kpl). Puuttuukohan joku johto vai minkä takia lämpömittari voisi reistailla?? (Autossa sähköflekti suoralla katkaisijalla, joten mittarin toiminta olisi erittäin jees..)
Mittarin taakse tällä hetkellä kiinnitettynä kierroslukumittarin maa, plus ja heräte sekä mittariston molemmille puolille tulevat johtosarjat (2kpl). Puuttuukohan joku johto vai minkä takia lämpömittari voisi reistailla?? (Autossa sähköflekti suoralla katkaisijalla, joten mittarin toiminta olisi erittäin jees..)
Comment