Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30:in pedal box

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    E30:in pedal box

    Onko kukaan katsastanut E30:iään pedalboxin kanssa?
    Joilllain edellytyksillä sen pitäisi kai olla mahdollista. Jotkut sanoo että valmistalta on oltava laput että soveltuu tieliikenteeseen. Trafin tekstit on vähän monitulkintaisia asiasta, ne mitä minä olen löytänyt.

    Edit: Puhun nyt nimenomaan jarruosista. Pedal box voi tietysti pitää sisällään muutakin .

    Jarno
    Last edited by petrolhead; 23-11-2015, 15:30.
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
  • pazq
    BTCF Member
    • Jan 2008
    • 3145
    • 47200

    #2
    Mitenkäs se väiskin saapillua? Eikös siihen tullut jotain sellasta. Tai ainakin muistelisin ja nyt olen laiska puhelimen kanssa enkä jaksa tarkistaa. Jätän sen sun huoleksi

    Comment

    • mapa
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 518
      • Turku

      #3
      Originally posted by pazq View Post
      Mitenkäs se väiskin saapillua? Eikös siihen tullut jotain sellasta. Tai ainakin muistelisin ja nyt olen laiska puhelimen kanssa enkä jaksa tarkistaa. Jätän sen sun huoleksi
      On siinä.
      Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
      Tig hitsausta, myös alumiini

      Comment

      • jake_
        Bimmer Rookie
        • Feb 2013
        • 169
        • Riihimäki

        #4
        Automalliin tarkoitettu tehdasvalmisteinen jarruvoiman jakosuhteen säädin (ns. pedal-box) saadaan hyväksyä muutoskatsastuksessa. Ko.säätimellä varustetun auton rekisteritietoihin tulee merkitä rajoitus tavanomaisesta poikkeavan jarru-voiman jakosuhteen käytöstä ainoastaan nopeuskilpailuissa.
        ^Trafin sivuilta. Eli juurikin lappu, että soveltuu tieliikenteeseen ja kyseiseen autoon. Onko tuohon asiaan muitakin sääntöjä? Itsekkin harkinnut hankkivani..
        Last edited by jake_; 24-11-2015, 11:14.
        E30 318iS
        E30 316

        Comment

        • petrolhead
          Moderator
          • Feb 2004
          • 13793
          • Hyvinkää

          #5
          Mä kasaan autostani evo 1 version kyllä pienen tehostajan ja 535i pääsylinterin kanssa. Pedal boxilla sais muun hyvän lisäksi lisää tilaa koneen imupuolelle, ja sais autosta viimeisenkin tehostuksen pois
          2015 VW Crafter
          1984 BMW 316
          2009 Kawasaki Ninja 250RRR
          petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
          "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎