Tässä oon yrittäny keskusteluita selailla ja näitä käyntivika juttuja lukee mutta ku ei mikään täsmää mun auton kans..tai sitte en oo vaan löytäny, anteeksi siitä-.- Mutta eniweis! Autohan on siis e30 316i vuosmal -91. Vika on siinä että lämpimänä ku käynnistää niin saa pumpata kaasua ja antaa kierroksia jotai 15 sek ennen ku alkaa käymään kaikilla pytyillä. Tätä ei siis tapahdu ajossa eikä kylmällä koneella niinku monilla muilla on tuntunu olevan. Näillä eväillä on reipas 6 vuotta menty mitä auto on mulla ollu ja ei mitään ajoon vaikuttavaa oo mutta tympäsee kaupan tms pihasta lähtee ku pemu kuulostaa jokkisautolle hetken aikaa
Ilmamäärämittaria epäilin mutta eikö se vaikuttas ajossaki?:think Olisko kellään mitään ideaa tai hajua että missä vika? tai onko jollain ollu samaa? kovilla pakkasilla on kiva ajella ku kone kerkee jäähtyä kaupassa käynnin ajan niin ei tarvi röpötellä
Ilmamäärämittaria epäilin mutta eikö se vaikuttas ajossaki?:think Olisko kellään mitään ideaa tai hajua että missä vika? tai onko jollain ollu samaa? kovilla pakkasilla on kiva ajella ku kone kerkee jäähtyä kaupassa käynnin ajan niin ei tarvi röpötellä
Comment