Auto ottaa kierroksia kylmänä mutta n.5minuutin kuluttua se lakkaa käymästä kunnolla. Tyhjäkäyntiä se käy ihan ok mutta kun painaa kaasua se meinaa sammua. Kun painaa hitaasti kaasua niin auto ottaa jonkin verran kierroksia mutta kun painaa hitaasti lisää niin se rupeaa "röplöttämääm", kun vielä lisää hitaasti kaasua auto sammuu. Välillä moottori humpaa kierroksia tyhjäkäynnillä. Auto on seissyt n.1,5 vuotta jota ennen se toimi hyvin mutta nyt ei enää. Vikaa on etsitty tuloksetta...tankki on tyhjennetty ja bensa vaihdettu, tulpat vaihdettu, bensa suodatin vaihdettu, kokeiltu toista ilmamäärä mittaria, kokeiltu toista lisä ilmaluistinta, virranjakaja puhdistettu. Auton saa ottamaan kierroksia siten että painaa hitaasti kaasua siihen saakka kunnes se rupeaa röplöttämään ja (avaa ilmamäärä mittarin suojan) ottaa kiinni ilmamäärä mittarista (ei anna sen avautua juuri enempää) ja painaa kaasua niin johan kiertää. Kun auto on käynnissä ja ottaa imusarjan päässä olevan suuttimen sähkö johdon irti niin ei tapahdu mitään...mitä kuuluisi tapahtua?? Kaikki vinkit otetaan vastaan!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 vm.-87 320 ei käy
Collapse
X
-
ei se johdon irtiottaminen vaikuta juuri mitenk??n... ainakin mulla jatkaa k?ymist?. Onko tankki kunnolla putsattu? kaverin e30 325:ssa oli semmonen vika ett? kun kierrokset nousi 4tonniin se ei vastannut en?? kaasuun mitenk??n ja meinasin v?kisin sammua -------> tankin putsaus ni jo pelitti.
________
HONDA CBX SERIESLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:18.
-
-
Tankista viel? sen verran et meill? oli se kokonaan irti ja bensaa sis?lle ja ravistettiin niin et oli k?det viikon kipeen? =)
________
Iolite vaporizer reviewLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 07:18.
Comment
-
-
En oo koskaan sitä tankkia pois ottanu mutta näyttäs olevan aika kova homma. Siks en oo sitä sieltä vielä pois ottanu.
Aina ku kone on jonku aikaa sammuksissa/jähtyy niin sitte se taas pelaa muutaman minuutin. Sitten käynti muuttuu kierroksia nostettaessa röplöttäväksi ja katkonaiseksi.
Tulpan johdot mittasin niin nissä oli vastusta n. 5,9-6.5 kilo ohmia.
Mitä on ne kaksi pientä laatikkoa ilmanpuhdistajan kotelossa kiinni? Toinen on suorakaiteen mallinen noin tulitikkurasian kokoinen ja siihen tulee yksi pieni letku ja muutama johto suorakaiteen mallisessa littimessä. Minne tämän letkun toisen pään kuuluu mennä?? Toinen rasia on pyöreä ja halkaisijaltaan noin 4cm tähän tulee kaksi letkua(toinen reunemmas ja toinen keskemmälle)...minne näiden letkujen tulee mennä?? Näitä letkutuksia kyselen siksi koska osa letkuista oli haurastunut ja irronnut seisomisen aikana. Eli on mahdollista että ne on väärin.
Huomenna säädän ainakin venttiilit.
Comment
-
-
no ota vaik eka konehuoneesta mis bensasuodatin.. nii sillei irti et ei menis suodattimin läpi bensa. .periaattees ei mitää välii mut koittaa sillei.. sit sahaamaa kaveri kattoo et tuleeko bensaa. jos ei nii sit voi olla bensapumppu sökönä tai ei oo bensaajos taas tulee nii pistä letku takas suodattimee ja ota toisest puolest auki.. ja sit sama juttu,, jus suodattimen kurkust tulee bensaa nii sit on kaikki ok sieltä asti jos jos ei nii sit suodatin vaihtoo. ja sit siitä seuraavaa liitoksee isketää bensapaine mittari et näkee paljo se antaa paineita.. toivottavast ymmärrät ees jotaki tosta
Comment
-
-
Kerron nyt tässä että jos jotain kiinnosta niin se käynti vika johtui mitä ilmeisemmin sittä että bensapaineen säädin oli jumissa. Nyt auto ainakin pelittää mikä on tärkeintä... Siitä sitte innostuttiin ja tehtiin siihen uus pakoputkisto...tuli ainaski 100hv lisää jos ei kakski=) Tänään meen yrittään siihen leimaa.
Comment
-
Comment