Tossa mun 320 on vissiin perässä aika pitkä välitys ku se ei jaksa mennä edes 4 rajotinta vasten, 3 joku 150km/h(ei oiken mista ku kaks vuotta ku sillä ollaan tollasia testattu). Mikä välitys siinä kuuluu olla tekniikka vm.-87 ja minkä välituksen siihen laitan ku sen ei tartte olla sellanen että sillä pääsee lujaa vaan alamäkeen ja myötätuuleen. Sen pitää kiihtyä ja naputella rajotinta 5:lla n.190km/h. Mitähän mahtas tollanen perä kustantaa?
Mikä perä välitys e30 320?
Collapse
X
-
laita 4,27 tai 4,45... nykyne taitaa olla 3,46
ps. mulla ois myynnissä 4.10 pikkuperäLast edited by mikko; 04-05-2005, 09:25.
-
-
Originally posted by mike-84Tossa mun 320 on vissiin perässä aika pitkä välitys ku se ei jaksa mennä edes 4 rajotinta vasten, 3 joku 150km/h(ei oiken mista ku kaks vuotta ku sillä ollaan tollasia testattu). Mikä välitys siinä kuuluu olla tekniikka vm.-87 ja minkä välituksen siihen laitan ku sen ei tartte olla sellanen että sillä pääsee lujaa vaan alamäkeen ja myötätuuleen. Sen pitää kiihtyä ja naputella rajotinta 5:lla n.190km/h. Mitähän mahtas tollanen perä kustantaa?
heh, tuossahan ratkaisu laiskaan 2litraseen
kerrohan miten edistyt hommassa..
Comment
-
-
Originally posted by mike-84Tossa mun 320 on vissiin perässä aika pitkä välitys ku se ei jaksa mennä edes 4 rajotinta vasten, 3 joku 150km/h(ei oiken mista ku kaks vuotta ku sillä ollaan tollasia testattu). Mikä välitys siinä kuuluu olla tekniikka vm.-87 ja minkä välituksen siihen laitan ku sen ei tartte olla sellanen että sillä pääsee lujaa vaan alamäkeen ja myötätuuleen. Sen pitää kiihtyä ja naputella rajotinta 5:lla n.190km/h. Mitähän mahtas tollanen perä kustantaa?
-88 320i 3:lla n. 145, 4:lla 180 ennen rajoitinta.
Comment
-
-
Kertokaas mitä väliä eri perillä on auton liikkuvuuteen?
Minulla kaiken järjen mukaan on 3,91 välitteinen perä, kun auto alkujaan on 316 -88. Nykyinen M40B18 tekniikka vaatisi tuon 4,45 tai 4,10 perän. Kannattaisiko perä vaihtaa vai annanko vain olla tuon lyhyemmän perän."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Originally posted by XhawkKertokaas mitä väliä eri perillä on auton liikkuvuuteen?
Minulla kaiken järjen mukaan on 3,91 välitteinen perä, kun auto alkujaan on 316 -88. Nykyinen M40B18 tekniikka vaatisi tuon 4,45 tai 4,10 perän. Kannattaisiko perä vaihtaa vai annanko vain olla tuon lyhyemmän perän.
siis tuo perän välityshän kertoo että, (3.91 perä) kun rengas pyörähtää yhden kieroksen, niin kardaani pyörähtää 3,91 kertaa.
eli mitä pienempi luku sitä pitempi perä ja mitä suurempi niin se tiheämpi perä. eikse noin menny???
Eli sulla on pitempiperä kuin kuuluisi olla...E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002siis tuo perän välityshän kertoo että, (3.91 perä) kun rengas pyörähtää yhden kieroksen, niin kardaani pyörähtää 3,91 kertaa.
eli mitä pienempi luku sitä pitempi perä ja mitä suurempi niin se tiheämpi perä. eikse noin menny???
Eli sulla on pitempiperä kuin kuuluisi olla..."Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Mikäs perävälitys -86 324d:ssä on?
Ja onko jollain tiedossa sellanen sivu missä olis noi e30:en perävälitykset lueteltuna?If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.
http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780
Comment
-
Comment