Täältä oon lukenu abaut kaikki jutut asiaa liittyen mut ei oikee oo selvyyttä tullu.
Eli auto on -88 325 turbo ja alkanu ravistaa ensin aika tarkkaa 80km vauhdista,ravistus tasaantuu niin ettei 100km enää ravista paljookaa.Mut sitte kun nostaa vauhdin 120,alkaa taas ja paljon pahempana. Koko auto ravistaa aikas pahasti,nopeutta edellee ku nostaa rauhottuu vähä muttei poistu.
Rengas/vanne setti aivan uus,tasapainotettu. Jarrulevyt ja palat uudet,satulat toimii hyvin.Kardaanin kuminivel ja keskitysholkki uusia.(oli jo murtuillu ja vääntyny) Ristinivelet tuntus olevan viel tiukkoja. Voiko vetarit tehä noin pahan ravistuksen??? Jännän tästä hommasta tekee se että tossa yx päivä ku ajelin vähä pitempää matkaa ni ei ravistanu oikeestaa ollenkaa missää nopeudessa vaik kuinka monta kertaa koitin ni ei. No hetken ihmettelin että mitäs nyt,mutta sitte ku vetäsin rekan ohi kunno kiihytykse jo johan taas ravisti samalailla. Neuvoja????
Eli auto on -88 325 turbo ja alkanu ravistaa ensin aika tarkkaa 80km vauhdista,ravistus tasaantuu niin ettei 100km enää ravista paljookaa.Mut sitte kun nostaa vauhdin 120,alkaa taas ja paljon pahempana. Koko auto ravistaa aikas pahasti,nopeutta edellee ku nostaa rauhottuu vähä muttei poistu.
Rengas/vanne setti aivan uus,tasapainotettu. Jarrulevyt ja palat uudet,satulat toimii hyvin.Kardaanin kuminivel ja keskitysholkki uusia.(oli jo murtuillu ja vääntyny) Ristinivelet tuntus olevan viel tiukkoja. Voiko vetarit tehä noin pahan ravistuksen??? Jännän tästä hommasta tekee se että tossa yx päivä ku ajelin vähä pitempää matkaa ni ei ravistanu oikeestaa ollenkaa missää nopeudessa vaik kuinka monta kertaa koitin ni ei. No hetken ihmettelin että mitäs nyt,mutta sitte ku vetäsin rekan ohi kunno kiihytykse jo johan taas ravisti samalailla. Neuvoja????
Comment