Terve!
Eli omistan e30 325 bemarin ja olen aloittanut nyt turbotus projektia. Itse turbotukseksessa ei ole hirveästi epäselvää, mutta kysymykseni kuuluu alakertaa koskien. Riittääkö vakio kanget männät yms. kestämään turbotettua konetta?
Tehoista sen verran, että en ole hakemassa hirveitä tehoja vaan pysytellään n. 250-300hv tuntumassa.
Tällä hetkellä on kone irroitettu ja kansi otettu irti. Kansi koneistetaan viimesen päälle, sekä männät ja alakerta laakeroidaan. Eli kestääkö alakerta pieniä ahtoja koneistetuilla vakio-osilla, vai tarvitseeko vaihtaa parempia mäntiä, veiviä yms?
Suuttimet vaihtuu parempiin, sekä tietysti moottorinohjaus. Myös jos jollain on ylimääräisenä valmista turbo + pakosarja settiä, niin saa tarjota. En ole hommannut osia vielä, koska opiskelijabudjetilla mennään.
Kiitoksia jo etukäteen!
Eli omistan e30 325 bemarin ja olen aloittanut nyt turbotus projektia. Itse turbotukseksessa ei ole hirveästi epäselvää, mutta kysymykseni kuuluu alakertaa koskien. Riittääkö vakio kanget männät yms. kestämään turbotettua konetta?
Tehoista sen verran, että en ole hakemassa hirveitä tehoja vaan pysytellään n. 250-300hv tuntumassa.
Tällä hetkellä on kone irroitettu ja kansi otettu irti. Kansi koneistetaan viimesen päälle, sekä männät ja alakerta laakeroidaan. Eli kestääkö alakerta pieniä ahtoja koneistetuilla vakio-osilla, vai tarvitseeko vaihtaa parempia mäntiä, veiviä yms?
Suuttimet vaihtuu parempiin, sekä tietysti moottorinohjaus. Myös jos jollain on ylimääräisenä valmista turbo + pakosarja settiä, niin saa tarjota. En ole hommannut osia vielä, koska opiskelijabudjetilla mennään.
Kiitoksia jo etukäteen!
Comment