Äsken olin ajelemassa ja ku risteyksestä olin normaalisti lähdössä nii auto alkoi ihan helvetisti täristä ja paukkaa.. Ääni kuulosti tulevan takaa.. Ku lähtee reilummilla kierroksissa lähtee paikaltaan nii ei oo ongelmaa.. Rykiminen ja pauke alkaa vain lähdössä pienillä kierroksilla.. Mitä teen? Onko joku kumi paskana ja mistä sen tiedän? Vaikea/kallis vaihtaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 rykii ja paukkuu pienillä kierroksilla lähdössä!?
Collapse
X
-
Joo.. Eli auto on siis E30 316i vm-89 4D.. Ja äske ku kävin ajamass nii ei ollu taas mitää?? Mut ennemmin tänää paukku ja rytisi koko ajan.. :(E91 320d x-drive -10
E34 520i touring - 94
E12 528ia - 79
ex:
E39 530i m-sport Touring, E46 320d, E39 525iAT,E39 540iaT, 4 x E39 525iA, 3 x E30, E46 320iT m-sport, E53 X5 3.0i manuaali - 02
Comment
-
-
316i
Pikkusiskon 316i ryki myös ja siinä vika johtui kuluneesta ilmamäärämittarista joka toimi hyvin kun kaasu oli pohjassa mutta kun yritti ottaa varovaista lähtöä, alkoi rykiminen.
Helppo korjata taivuttamalla lukupäätä aavistus sisäänpäin, tai viilaamalla piirikortin reiät soikioiksi, sama miten tekee, pääasia että lukupää lukee kulumattomasta kohtaa.
Jos auto paukuttaa, veikkaisin että vikaa kannatta myös etsiä vanhoista tulpanjohdoista, siskon autossa (vm.90) johdot oli täysin loppu ja löivät ajoittain läpi iskaritolppaan (puolan johto)
Äläkä nyt vaan pistä sinne mitää muuta kuin alkuperäistä tilalle!!!!
Alkuperäinen tulpajohto setti on jotain 100e luokkaa ja siihen vielä jakaja ja pyörijä päälle.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment