pitäis maalauttaa auto mutta hinta vähän mietityttää. paljonko tulisi hintaa suunilleen pelkälle maalaukselle maaleineen jos tekisi itse pohjatyöt eli hiomiset ja mahdolliset kittaukset? väri ois joku metallinhohtosininen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
auton maalaus. E30
Collapse
X
-
Search auttaa, mutta itsellä makso 1000e sisältäen maalaus, maalit ja vähän pohkien korjausta. Maalasivat oviaukot ja kontin "reunatkin". Tietenkin voi saada halvemmalla jos tuntee henk koht jonkun kaverin eikä odota priima tason maalausta.
Jos menet liikkeestä kysymään niin hinta on varmasti +1500e.ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
-
-
Maalauksen hintahan riippuu niin paljon maalaamosta, että mahdoton heittää tarkkaa hintaa. Eli ei siinä muu auta, kuin ottaa puhelin käteen ja alkaa soittelemaan maalaamoita läpi...Halvemmaksihan se aina menee mitä enemmän on itse tehnyt. Metallihohtovärit liikkuu aika samoissa hinnoissa eli sävy ei juuri vaikuta hintaan.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Ei tuollaiseen kysymykseen täällä kukaan osaa vastata, ellei sitten ole sen paikkakunnan paikallispajan maalari josta olet kotoisin. Kysele firmoista niin tiedät...530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
Kaveri sai maalauksen 200€:lla, maalit osti ja pohjat teki itse. Autona -89 Mese.E91 330dA LCI MSport 82tkm *for sale*
E92 325i Black Coupe 51tkm *sold*
Listen, and understand. That terminator is out there. It can't be bargained with.
It can't be reasoned with. It doesn't feel pity, or remorse, or fear.
And it absolutely will not stop, ever, until you are dead.
Comment
-
-
Riippuu paljon siitäkin, haluaako maalaaja ja maalauksen teettäjä todisteita hinnasta kirjallisessa muodossa.
Huhun mukaan koko auton maalaus on suoritettu kiitettävin arvioin E30:een 500:lla. Itse oon maalauttanut helmat ovilistoista alespäin ja puskurien alta 250:llä, Cirrus Blaulla vielä. Jääköön se kunkin pähkäiltäväksi, onko tuo vallesmannin vaiko mannen hinta.
Huhu kertoo, että noita maalauksia saa edullisemmin mitä kauempana sattuu Helsingistä asumaan. Täällähän kaikki on kallista, vaikka DNA onkin halpa.Only the strong survive.
Comment
-
-
Lohjalta ainakin löytyisi: http://www.color-point.net/ ..ja hinnat selviää varmasti kysymällä.“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
-
Itellä menee ens maanantaina maalattavaksi, tosin vain nokkapelti sekä lokarin kaaret ja pari kohtaa etumaskissa, hinnaksi lupaili 120-150€, pohjat teen ite.
Kyseinen maalari lupaili maalata koko auton 800€ ylöspäin jos ei pohjia tehtynä ja 350€ ylöspäin jos pohjat valmiit. metallihohto värillä siis..F11 525 3.0 -10
Ex E46 330d Touring -00
Ex 316/325 '85
Comment
-
-
Hinnoista en ala spekuloimaan, mutta jos joku maalaa suoraan "do it yourself" pohjien päälle niin aika metsässä ollaan. Varmasti on jälkikin sellaista, että on pohjissa säästetty. Jokainen laatutietoinenmaalari tekee itse pohjat ja teettää ruostehommat ja pläkkihommat (ainakin isommat) yleensä sellaisessa paikassa jonka laadun tietää. Tietysti täytyy muistaa että jos haluaa hyvän ja halvan tarvii kaksi. En tiedä millaiseen lopputulokseen ollaan tyytyväisiä, itse olen kohtuu kriittinen. Se jos autoa ei ole tarkoitus millään tapaa priimakuntoiseksi tehdä on asia erikseen, mutta herää kysymys onko älliä maalauttaa autoa ihan vaan visuaalisista syistä jos maalin ja pellin alla kaikki on niin ja näin.
Tämä siis vain oma mielipiteeni, toista mieltä tietysti saa ja pitää olla. Toinen tykkää äidistä ja toinen...isoäidistä...- Trying is the first step towards Failure -
Comment
-
Comment