Moro
E30 -87 1.8 kaasari koneella varustettu kulkine on ajossa. Ongelmana aivan käsittämätön tärinä ja jyrinä. Eli kone käy mainiosti mutta jossain on joku irti/poikki/löysällä kun kaikki moottorista tulevat tärinät resonoi suoraan auton koriin. Tärinä alkoi kun olin ajanut suht huono kuntoista hiekkatietä. Onko nyt siis mahdollisesti mennyt rikki joku pusla, koneen pidike tai kannatin, joku kumi välistä vai joku kardaanin kannatin vai mikä.... Voiko nokkaketju lähteä pois paikaltaan, vaikka ilmeisesti M10 koneessa ei semmosta ole, tai joku muu koneen sisällä. Jos joku osais suoraa sanoa mikä mahtaa olla, varmaan ei näkemättä ja kuulematta osaa, ni ois jees. Pitäs vaan saada auto nosturiin ja katottavaks. Kovasti epäilen jotain kannatinta ku oikealle käännyttäessä ja tietyillä kierroksilla tärinä häviää. Kuva moottorin ehjistä kannattimista ois jees, jos joku tietää linkin ni pistäkää esille.
Olen elämäni ensimmäisen bmw omistaja joten tietoa ei ole... Tottakai nyt joku sanoo että kato nyt edes että onko em. paikat kunnos; no olen kaikki koti konstein kattonut ja sen enempää en osaa kun että jos pultti on kiinni ni on ja jos ei ni ei.
Searchilla etin ja luin koko ongelmat osion läpi aiheesta joten se niistä. Uutta tietoa kaipaan. Ja jos joku tajusi tekstin ja tietää ongleman ni voisko vielä valaista millanen homma on edessä ja kuinka tuskallinen ja vielä osien hinnatkin...
E30 -87 1.8 kaasari koneella varustettu kulkine on ajossa. Ongelmana aivan käsittämätön tärinä ja jyrinä. Eli kone käy mainiosti mutta jossain on joku irti/poikki/löysällä kun kaikki moottorista tulevat tärinät resonoi suoraan auton koriin. Tärinä alkoi kun olin ajanut suht huono kuntoista hiekkatietä. Onko nyt siis mahdollisesti mennyt rikki joku pusla, koneen pidike tai kannatin, joku kumi välistä vai joku kardaanin kannatin vai mikä.... Voiko nokkaketju lähteä pois paikaltaan, vaikka ilmeisesti M10 koneessa ei semmosta ole, tai joku muu koneen sisällä. Jos joku osais suoraa sanoa mikä mahtaa olla, varmaan ei näkemättä ja kuulematta osaa, ni ois jees. Pitäs vaan saada auto nosturiin ja katottavaks. Kovasti epäilen jotain kannatinta ku oikealle käännyttäessä ja tietyillä kierroksilla tärinä häviää. Kuva moottorin ehjistä kannattimista ois jees, jos joku tietää linkin ni pistäkää esille.
Olen elämäni ensimmäisen bmw omistaja joten tietoa ei ole... Tottakai nyt joku sanoo että kato nyt edes että onko em. paikat kunnos; no olen kaikki koti konstein kattonut ja sen enempää en osaa kun että jos pultti on kiinni ni on ja jos ei ni ei.
Searchilla etin ja luin koko ongelmat osion läpi aiheesta joten se niistä. Uutta tietoa kaipaan. Ja jos joku tajusi tekstin ja tietää ongleman ni voisko vielä valaista millanen homma on edessä ja kuinka tuskallinen ja vielä osien hinnatkin...
Comment