Mites on? onnistaako tekniikan vaihto e28 korimallista e21:seen??? vaihelaatikot, kardaanit, perä??? entä pellkä koneen vaihto? :juo
e21 tekniikanvaihto
Collapse
X
-
riippuu minkä tekniikan meinaat laittaa. kyllähän sinne e21 keulalle on S50 tekniikkakin laitettu joten luulisi esim m20b20 sinne menevän helpostikkin kun e21:stä on sillä koneella tehtykkin mutta jos meinaat M30 tekniikan laittaa niin voi olla jonkin verran hankalampaa mutta M20 menee varmanaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
-
Onnistuukos 318(e21) moottorin vaihto 315(e21) koriin? aivan tuosta vain heittämällä?
Pihassa odottaa moinen projekti.. 318 on -78 ja 315 on -83. onko mitään radikaaleja uudistuksia kerennyt tulemaan? Voiko johtojen kanssa käydä niin että auto ei toimi täysin?
Tämä on ensimmäinen koneenvaihto projektini joten toivottakaa onnea!
BMW 318i Original is nice
Comment
-
Ok.. 315 oli muistaakseni kärjetön sytytys mutta mitä kaikkea tarkoitat johtosarjalla?Originally posted by T3Ainakin koneenkorvat ovat erilaiset, mutta ottamalla ne tuosta 315:sta, on tuokin ongelma ratkaistu.
Sähköissä ei äkkiseltään tule suuria eroavaisuuksia mieleen. Luonnollisesti tietenkin käytät tuon 318:n moottorin johtosarjan.BMW 318i Original is nice
Comment
-
Mjaa...ei se M30:nen hirveitä töitä tarvitse...kone vaan pitää laittaa laatikon kanssa sisuksiin kun se tulee aivan tulipeltiä vasten..Tulipeltiä ja nokkapeltiä joutuu hieman fixailee että pituudestaan mahtuu..Laatikossa joutuu vivustonlyhennyshommiin kun meinasi keppi tulla normaalilla vivustolla käsijarrukahvan paikalle :wink: . Pitäis joskus tuosta omasta vehkeestä laitella kuvia kunhan kerkeisi... :roll:Originally posted by LASSI-Sriippuu minkä tekniikan meinaat laittaa. kyllähän sinne e21 keulalle on S50 tekniikkakin laitettu joten luulisi esim m20b20 sinne menevän helpostikkin kun e21:stä on sillä koneella tehtykkin mutta jos meinaat M30 tekniikan laittaa niin voi olla jonkin verran hankalampaa mutta M20 menee varmana*545i E60 -05*
Comment
-
Originally posted by darexOk.. 315 oli muistaakseni kärjetön sytytys mutta mitä kaikkea tarkoitat johtosarjalla?Originally posted by T3Ainakin koneenkorvat ovat erilaiset, mutta ottamalla ne tuosta 315:sta, on tuokin ongelma ratkaistu.
Sähköissä ei äkkiseltään tule suuria eroavaisuuksia mieleen. Luonnollisesti tietenkin käytät tuon 318:n moottorin johtosarjan.BMW 318i Original is nice
Comment
-
tuota juuri tarkoitin sillä että tulee hieman enemmän jumppaamista tuon M30 padan kanssa kun ulkoiset mitat ovat kuitenkin aika paljon isommat kuin M20 padassa joka on suoraan sopiva, lisäksi joutuuhan alustalle tekeen jotain special hommia varmaan jos meinaa kilpiin saada, ettei tarttis ihan e28 alustaa alkaa sovitteleen tohon, ainakin painoahan tuolla M30 koneella on enemmän kuin m20 koneella joten ei taida katsastusmies hyväksyä e21 mitään orggis alustaa sellaisenaan vaan vaatii järeämmät rojut,tämä vain mielipiteeni asiasta. voihan tietysti olla että E21 323 alusta käy tai sit e30 325 alusta tietty menee helpommin kuin e28 joten se sitten jos aikoo m30 padan sinne laittaa. oletko muuten selvittäny asiaa katsastusasemalta. :? :? :? blaaaahhOriginally posted by E36-coupeMjaa...ei se M30:nen hirveitä töitä tarvitse...kone vaan pitää laittaa laatikon kanssa sisuksiin kun se tulee aivan tulipeltiä vasten..Tulipeltiä ja nokkapeltiä joutuu hieman fixailee että pituudestaan mahtuu..Laatikossa joutuu vivustonlyhennyshommiin kun meinasi keppi tulla normaalilla vivustolla käsijarrukahvan paikalle :wink: . Pitäis joskus tuosta omasta vehkeestä laitella kuvia kunhan kerkeisi... :roll:Originally posted by LASSI-Sriippuu minkä tekniikan meinaat laittaa. kyllähän sinne e21 keulalle on S50 tekniikkakin laitettu joten luulisi esim m20b20 sinne menevän helpostikkin kun e21:stä on sillä koneella tehtykkin mutta jos meinaat M30 tekniikan laittaa niin voi olla jonkin verran hankalampaa mutta M20 menee varmanaE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment


Comment