Kyseessä on siis vm87 325i ja katilla varustettu versio. Tuotu saksasta pari vuotta sitten ja nyt olisi halut katsastaa tuo katti pois. Yritin tossa searchia käyttää ja sen verran löysin, että katin saisi pois todistamalla 15/04 normin?? Kukaan tehnyt tai onko tietoa kuinka tapahtuu? Mikä tämä paperi on ja mistä sen saa? Kiitokset...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 325 ja 15/04 päästöt
Collapse
X
-
Multa löytyy tarvittavat todistukset .pdf:inä, voin pistää illalla tänne (on kotikoneella ja duunissa tällä hetkellä itse...)ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Originally posted by juhoKyseessä on siis vm87 325i ja katilla varustettu versio. Tuotu saksasta pari vuotta sitten ja nyt olisi halut katsastaa tuo katti pois. Yritin tossa searchia käyttää ja sen verran löysin, että katin saisi pois todistamalla 15/04 normin?? Kukaan tehnyt tai onko tietoa kuinka tapahtuu? Mikä tämä paperi on ja mistä sen saa? Kiitokset...
Comment
-
-
Originally posted by JonskuMulta löytyy tarvittavat todistukset .pdf:inä, voin pistää illalla tänne (on kotikoneella ja duunissa tällä hetkellä itse...)R Trafic -04
Projekti E30
Comment
-
-
Originally posted by juhoEi nyt tällä sotkun koneella saanu auki, mutta pitääpä kattella sit viikonloppuna kotona... Kiitokset!
Comment
-
-
Noniin, löytyyhän ne näköjää akenkin sivuilta joten homma selkee.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002Tuollahan ne on jo tekniikka puolella sticky:nä, ja muggo on suorittanyt kyseisen operaation omaan autoon..
Jep, mutta käyttämällä yhtä toista porsaanreikää johtuen auton 'sopivasta' käyttöönottopäivästä johtuen
(kun silloin noista 15/04:sta jotka BMW Suomi on myöntänyt ei ollut tietoa, ts. en löytänyt mistään netistä.. ja AKE:lla ei tiedetty mistään tommosesta, vaadittiin mun todistamaan asia ( ja myöhemmin paljastuu tommosia helvetin vanhoja (leiman perusteella) dokumentteja AKEN OMILTA sivuilta..) ja kun tiedetään että BMW Suomella ollaan yhtiä kyrpiä noiden teknisten asioiden jakamisessa (jota siis ei harrasteta) niin piti etsiä tuo toinen keino
-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Comment