Announcement

Collapse
No announcement yet.

taka akselin puslat e30 touring..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nahis
    BTCF Member
    • Mar 2004
    • 162
    • vaasa

    taka akselin puslat e30 touring..

    Katsastus mies sanoi tunti sitten että ne pitäis vaihtaa ja näytti olevan aika hankalat vaihtaa.Millä porukat on niitä kammennut irti ja onko yhtä paskamaiset vaihtaa kuin miltä näyttää?APUVA!!!
    BMW 320IM-86.BMW325IM-87.BMW 318I TOURING-92.VW Vento-96 td.
  • Matti_83
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2004
    • 491
    • Korpilahti

    #2
    Itse irroitin polttamalla, tosin oli palkki irti autosta en ainakaan paikallaan noita polttaisi pois. Tuo on aika hyvä tuo e28:n puslien vaihto ohje, sovellettuna toimii myös e30:ssä
    BMW E38 730 manuaali
    ex E30 318i -91 cabrio

    Comment

    • petteriu
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 1164
      • Pori

      #3
      Originally posted by Matti_83
      Itse irroitin polttamalla....
      Arrgggh ! Kerran olen minäkin tuon virheen tehnyt ja taas kerran pakko sanoa, että kierretangon pätkällä ja muutamalla sopivalla rei'itetyllä latalla homma on lopulta paljon helpompi ! Paikalleen polttaminen "karhentaa" palkin sisäpuolen niin, että uuden puslan asennus yhtä tuskaa.

      Sopivan ulosvetäjän piirustus pyöri tälläkin foorumilla ja ainakin www.e30.de :stä piirustuksen löytää.

      Petteri
      BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

      Comment

      • Jonde
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 222
        • Vaasa

        #4
        Originally posted by nahis
        Katsastus mies sanoi tunti sitten että ne pitäis vaihtaa ja näytti olevan aika hankalat vaihtaa.Millä porukat on niitä kammennut irti ja onko yhtä paskamaiset vaihtaa kuin miltä näyttää?APUVA!!!
        Ja sanoppas sitten heti kun oot saanu vaihdettua, niin saat vaihtaa mullekkin!

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎