En oo vielä tutkinu mikä et nykysissä vanteissa on, mutta johonkin ne kolisee kun rattia kääntää hanttarin puolella. Iskaritolppa oli ainakin tosi lähellä vannetta. Ja vanteet kierot kuin pirut. Tuollaisella 20-25 et:llä tuntuu vaan olevan tosi vähän vanteita tarjolla :(
Empä itse laittaisi tuollaisella et:llä olevia cabrion alle mutta jos olisi pakko niin joku 15mm laipat vain väliin ja pitemmät pultit niin eiköhän ne pyörisi siellä
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
16-17" vanne 8" leveänä et35 tarvii palat väliin. tulee lähelle tolppaa ja on todella tökerön näköinen. 15mm palaa on ihan sopivasti, siis eteen ja taakse.
itselläni oli 7.5x16" et 25 ac-schnitzerit ja ne mahtui pyörimään näppärästi ja takana oli niiden kanssa 15mm palat, myöhemmin 9x16" keskinit et10 edessä ja takana et5
hyvin yleisiä kokoja on 9x16" et15 ympäriinsä ja 8.5x17" et13 eteen & 10x17" et20 taakse.
näissäkin tarvitaan yleensä 3-4mm palat eteen, koska vanteet tahtovat ottaa jarrusatulaan edessä kiinni. tosin tosimies ajaa rälläkällä materiaalia satulasta sopivasti pois
tosiasiahan on että pikku etlla olevia vanteita on todella kehnosti rengasliikkeissä tarjolla suoraan hyllystä ja monet merkit ovat lopettaneetkin pienen etn vanteiden valmistamisen vähäisen menekin takia.
jos vain miellyttävä vanne malli löytyy niin palaa väliin silloin ne menee näppärästi pyörimään auton alle, mikäli et luku on pielessä.
Comment