Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saako kilpiin M30 2.8 turboa E30 kopassa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • danke
    Bimmer Rookie
    • Feb 2005
    • 152
    • Jeppis

    Saako kilpiin M30 2.8 turboa E30 kopassa?

    Ainaki vaparina saa! Mutta jos tekis mielä rakentaa tuosta ahdin kone, niin mitenkä onnistuu? Moottori on nyt 320i E30 kopassa vaparina, ja täysin laillinen! Pitäiskö olla 325 koppa et tollasen sais läpi?? Että eivät prosentit menisi yli??
  • karhunen
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 490
    • Helsinki

    #2
    Ahdinhan ei sinänsä tuohon vaikuta, vaan mitatut tehot. Eli kuhan pysyy siinä 325i +20 % tehoissa.
    Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
    Ex: E30 316i 04/'90
    Ex: E28 Hartge H5S "528i"

    Comment

    • LASSI-S
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 4918
      • hattula/hämeenlinna.

      #3
      sama se mikä koppa sulla on, ei se kanta-auton kori (e30 316-325) kunhan teho pysyy sallituissa rajoissa. tietysti 325:n koppaan ei tarvitsisi alustan osia alkaa vaihtamaan eikä jarruja kun 320 jarrut ei riitä vaan vähintään ne 325:n jarrutkin sinne
      E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

      Comment

      • J-Poika
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2004
        • 835
        • There's a place in the North, far far away

        #4
        Originally posted by LASSI-S
        sama se mikä koppa sulla on, ei se kanta-auton kori (e30 316-325) kunhan teho pysyy sallituissa rajoissa. tietysti 325:n koppaan ei tarvitsisi alustan osia alkaa vaihtamaan eikä jarruja kun 320 jarrut ei riitä vaan vähintään ne 325:n jarrutkin sinne
        lassi-s on pannu tän hetken parasta koppaa eikä silti oo saanu sitä takaapäin...

        Comment

        • Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11717
          • Kouvola

          #5
          Originally posted by karhunen
          Ahdinhan ei sinänsä tuohon vaikuta, vaan mitatut tehot. Eli kuhan pysyy siinä 325i +20 % tehoissa.
          320is+20%

          Comment

          • Jubu
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2002
            • 937
            • Kuusankoski

            #6
            Originally posted by Esko
            320is+20%
            jos absit

            jos ei abseja, niin 325i+20%

            Comment

            • mukko
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 5965
              • Uleåborg

              #7
              Originally posted by Jubu
              jos absit
              Ja paksummat vakaajat, noin niin kun 'periaatteessa'..
              -- Official member of BTCF-Sauna Team --

              Save the World, Fuck The Fuel Economy
              Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎