Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 325 aliohjautuvuuden karsimista...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bnito
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 334

    e30 325 aliohjautuvuuden karsimista...

    Milläs keinoin ovat immeiset poistelleet tuota e30 325 aliohjautuvuutta, puskee aikas rankasti näköjään...Taakse varmaan kun löis jonkun jämäkämmän kallistuksen vakaajan niin vois auttaa? säädettävil iskareil varmaan sais myös ihmeitä aikaan mutta moiseen nyt budjetit riitä ja onhan tuo pommi vanha, tekis vaan mieli ratapäiville joskus eksyä niin päis testaileen hitusen enemp...

    kiinni on mad. jouset edes ja takana, tod näk. 60/40 sekä konin jotkut iskarit, valittevasti noista ei oikein ole tietoa kun historia hieman hämärä

    mut jos jollain kokemuksia niin reilusti vaan ideoita esille..
    F11 525 3.0 -10

    Ex E46 330d Touring -00
    Ex 316/325 '85
  • Esko
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 11662
    • Kouvola

    #2
    minkä paksuset sulla ne vakaajat on?

    powerflexin vakaajan puslat auttaa jo paljo...
    samoin poikkituki eessä autto ainakin itellä!

    tietty powerflexin epäkeskopuslilla sais kulmat kuntoon

    Comment

    • Bullitt
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 2786
      • Turku

      #3
      Mul ei paljoo kallistele, mut silti puskee. Voima ei riitä kaasulla ohjaamiseen (melkeen vakio M20B25). Tai sit en vaan osaa ajaa.


      Comment

      • Bnito
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2005
        • 334

        #4
        Originally posted by Bullitt
        Mul ei paljoo kallistele, mut silti puskee. Voima ei riitä kaasulla ohjaamiseen (melkeen vakio M20B25). Tai sit en vaan osaa ajaa.
        vähän samaa ongelmaa mulla Ei tuo oikein jaksa peppu tarjota sivulle ellei oikein heitä, tosin itellä moiseen rohkeutta ole saatika taitoa, mutta tuon aliohjautuvuuden kyl huomaa hyvin kun vähän lujempaa ajaa, esim. töistä tullessa motarilta noustessa ramppiin, jos se on tyhjä tulee testailtua kui lujaa siitä pääsee, siinä huomaa hyvin kuinka keula liukuu alta pois, aluks en uskaltanu painaa kaasua mut sit kerran uskalsi...

        Vaikka auto ei kallisteliskaan ei se silti koskaan meinaa etteikö se vois puskea, pitoo vaan tulee lisää mutta eturenkailla sitä tuppaa tässä tapaukses olee hitusen liian vähä ja takana liian paljon tai....noh ehkä tehonpuutetta

        mut tuosta takapään vakaajasta, kurkin tuos mistä vitusta mulla valuu bensaa maahan kun vähän innostuu nakkia kärytteleen ja pyöriin ympyrää, tulee mukava tulva aina perässä tuon vakaajan nyt voisin sanoa vähän reilun sentin halkasijan olevan, n. 10-15mm aikas iso haarukka, en vaa jaksanu mennä tönäriä kaivaan...voin mennä jos tarve vaatii
        F11 525 3.0 -10

        Ex E46 330d Touring -00
        Ex 316/325 '85

        Comment

        • ropo
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2003
          • 648

          #5
          Minulla on ihan päinvastainen ongelma e30 325. Yli ohjautuu mielestäni reilusti ja muutenkin on sellainen että autoa pitää ohjata jatkuvasti. Mielestäni ei talvirenkailla sellainen ollut enkyllä varmaksi tiedä, kun en ole ajanut kuin 10km viime keväänä talvirenkailla. Talvirenkaina mulla on alkuperäis aluilla 185 leveät nakit ja kesä renkaina on 15" 205/50 vanteet on jotkin halvat ja vanhat.
          Voisiko tuo johtua noista vanteista/renkaista? Kesärenkaat alla vanteet jäävät aika sisään ja edessä nuo 205 leveät renkaat on jo aivan tolpassa kiinni.

          edit: kummin päin se vanteiden et luku menee pienempi niin vanne sisempänä vai toisinpäin?
          Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

          Comment

          • Kyytsis
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 3472
            • Helsinki

            #6
            Originally posted by ropo
            edit: kummin päin se vanteiden et luku menee pienempi niin vanne sisempänä vai toisinpäin?
            Pienemmällä et:llä rengas on ulompana.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎