Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 mittariston sulake palaa..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwbmw
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1370
    • Kainuu

    e30 mittariston sulake palaa..?

    saattaa kyllä olla aika hankala vastata ongelmaan foorumin kautta mutta jos olis jollekkin sattunut samanlainen ongelma. elikkä mittariston sulake alkoi yhtäkkiä räpsähtelemään. sulake palaa silloin kun sitä huvittaa. ongelma tuli aivan yhtäkkiä ja olen tutkinut piuhoja kojelaudan sisällä ja sulake rasian sisältä mutta mitään ei näyttäisi olevan missään oikosessa. äskenkin tuossa pihassa laittoin auton käyntiin ja sitten kun sain ykkös vaihteen päälle niin samassa paloi sulake. että jos olisi vinkkejä niin tänne niitä sitten.
    sigpic
    Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04
  • Staffel
    Bimmer Rookie
    • Dec 2004
    • 165
    • Turku

    #2
    morjes

    tohon sulake ongelmaan kirjotan. nii mulla 28:ssa sama vika ja sen aiheuttaja oli sitten vaihdekeppi. keppi kulutti sita johtoa joka tulee kepin kyljesta kabiiniin villan alla. johto meni tarpeeks puhki sitten ja koski paljaaseen metalliin (kardaaniin). laitoin ilmastointi teippia sen johdon suojaksi ja toimii viela ainakin. kannattaa kattoo mita muita sahkonippelei siin samas sulakkees on.
    en tieda e30:sta mitaan niin ei kannata innostua. (tosin luulen etta olet kattonu ton kohdan jo)
    850i '92

    Comment

    • Bmw_e30
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1260
      • joutseno

      #3
      toine paikka... mul meni sama sulake ku ne valot mitkä on keskikonsoli säätimis.. eli lämpö sit ne kolme ja nopeus säätö.. niistä oli piuha jääny säätimen välii oli katkennu ja ottii peltii kiinni... :(
      ex 325i -85 325i
      325i soupe -92 325i

      Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

      Comment

      • avr
        Bimmer Fanatic
        • May 2005
        • 290
        • Vaasa

        #4
        Originally posted by Staffel
        tohon sulake ongelmaan kirjotan. nii mulla 28:ssa sama vika ja sen aiheuttaja oli sitten vaihdekeppi. keppi kulutti sita johtoa joka tulee kepin kyljesta kabiiniin villan alla. johto meni tarpeeks puhki sitten ja koski paljaaseen metalliin (kardaaniin). laitoin ilmastointi teippia sen johdon suojaksi ja toimii viela ainakin. kannattaa kattoo mita muita sahkonippelei siin samas sulakkees on.
        en tieda e30:sta mitaan niin ei kannata innostua. (tosin luulen etta olet kattonu ton kohdan jo)
        Mullaki oli joskus aikoinaan samanlainen ongelma! Piuhat jotka menee vaihdelaatikkoon hankas kardaanitunnelia. Aina ku oli vaihtanu sulakkeen, laitto auton käyntiin, ja vaihdetta tupaan palo sulake. Oli muistaakseni se flektin ja bensamittarin(?) sulake joka paloi!?
        Kannattaa kattoo se piuha, hyvin mahdollista et se on se!

        Niin ja autohan oli myös e30.

        Comment

        • bmwbmw
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 1370
          • Kainuu

          #5
          jeps! ongelmahan oli siinä että pakkivalojen anturille menevää piuhaa oli joku siellä hangannu ja se sitte otti runkoon kiinni. kiitoksia neuvoista!
          sigpic
          Dodge Challenger -71 & GMC 3500 dually 6.5td V8 & Chevrolet el camino & Dodge Ram 2500 laramie -04

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎