Eli ihan uteliaisuuttani kysyn, et mitä tietää tarkkailla. Esim mitkä puslat ym. menee ekana vaihtokuntoon ja mitä muuta sieltä pitää katsella.
E30 alustan heikot kohdat?
Collapse
X
-
Alapallonivelet ja raidetangonpäät ovat suhteellisen arkoja paikkoja.AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
-
-
Ainakin ihan perinteiset hitsausta ja todennäköisesti uutta peltiäkin kaipaavat pisteet on tunkinkohdat edessä ja takana. Niistä on yleensä jäljellä pelkkä muisto tässä vaiheessa auton elinikää :( Ne takakelkan puslat on tietysti varmaan jo aikansa eläneet (ex-316:ssa ne oli alkuperäiset, 16 vuoden takaa), joten vaihtamaan ne pääsee. Oikeilla työkaluilla siinä ei kuitenkaan kauaa nokka tuhise !Tällä hetkellä: E39 525d ´04
Kauniina muistona:E30 325i ///M-Technic II vm. -89
Muut sotaratsut:E34 525i '90, E30 '89 316i, '88 325i, '89 316
E34 '89 525i.
Comment
-
-
Originally posted by jannelJoo ja kosani toho niin saa vielä lämmöllä avittaa! Sillon siihen saa tuhrattua jopa tunninki kahden puslan vaihtoon!!- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment