E30 alustan heikot kohdat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jem77
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 62
    • Turku

    E30 alustan heikot kohdat?

    Eli ihan uteliaisuuttani kysyn, et mitä tietää tarkkailla. Esim mitkä puslat ym. menee ekana vaihtokuntoon ja mitä muuta sieltä pitää katsella.
    E61 535d Pre LCI, putki suoristettu
  • Fabsu
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1754

    #2
    Alapallonivelet ja raidetangonpäät ovat suhteellisen arkoja paikkoja.
    AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

    ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
    e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
    e30 318i -88

    Comment

    • mika68
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1965
      • ......

      #3
      Ehdottomasti takapään pystypuslat.
      Ollut viisi kappaletta E30 koppia ja neljässä enemmän tai vähemmän revenneet!
      Pirullisen työläät vaihtaa!

      Comment

      • herja
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 1649

        #4
        Edelleen helvetin helpot vaihtaa kun osaa ja on työkalut.
        Retard Member

        Comment

        • Bmw_e30
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2004
          • 1260
          • joutseno

          #5
          Originally posted by herja
          Edelleen helvetin helpot vaihtaa kun osaa ja on työkalut.
          todellakin hallitunkki + leka ja kiintolenkki sarja
          ex 325i -85 325i
          325i soupe -92 325i

          Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

          Comment

          • Jinx
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 49
            • Jyväskylä

            #6
            Ainakin ihan perinteiset hitsausta ja todennäköisesti uutta peltiäkin kaipaavat pisteet on tunkinkohdat edessä ja takana. Niistä on yleensä jäljellä pelkkä muisto tässä vaiheessa auton elinikää :( Ne takakelkan puslat on tietysti varmaan jo aikansa eläneet (ex-316:ssa ne oli alkuperäiset, 16 vuoden takaa), joten vaihtamaan ne pääsee. Oikeilla työkaluilla siinä ei kuitenkaan kauaa nokka tuhise !
            Tällä hetkellä: E39 525d ´04
            Kauniina muistona:E30 325i
            ///M-Technic II vm. -89
            Muut sotaratsut:E34 525i '90, E30 '89 316i, '88 325i, '89 316
            E34 '89
            525i.

            Comment

            • jannel
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2002
              • 283

              #7
              Originally posted by Bmw_e30
              todellakin hallitunkki + leka ja kiintolenkki sarja

              Joo ja kosani toho niin saa vielä lämmöllä avittaa! Sillon siihen saa tuhrattua jopa tunninki kahden puslan vaihtoon!!

              Comment

              • Axum
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2004
                • 4416
                • Kuopio

                #8
                Originally posted by jannel
                Joo ja kosani toho niin saa vielä lämmöllä avittaa! Sillon siihen saa tuhrattua jopa tunninki kahden puslan vaihtoon!!
                tai sitten erikoistyökalu, paineilmaräikkä ja liimapuristin auttaa vielä lisäksi
                - E30 325i M52B28TU Cabriolet
                - E39 528ia
                - KUOPION PUTKIMIEHET -team
                - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

                Puretaan 520ia -97
                https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

                Comment

                • Jem77
                  Bimmer Rookie
                  • Aug 2004
                  • 62
                  • Turku

                  #9
                  No niin, sieltähän tuli heti kullanarvoista tietoa. Täytyypä ajaa auto pukeille ja lähteä tutkailemaan
                  E61 535d Pre LCI, putki suoristettu

                  Comment

                  Working...
                  X