Announcement

Collapse
No announcement yet.

mistä E30:seen kestävä takaiskarin yläkumi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tosde
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2002
    • 237
    • Nummela

    mistä E30:seen kestävä takaiskarin yläkumi?

    juu eli vaihdoin noi takaiskarien yläkumit"limput" samalla kun iskarit(bilstein sprintit) noin vuosi sitten. Noh , eilen sitten alko kolisemaan ja tänään repes se kumi kokonaan siitä limpusta irti . Ei taida hirveen pitkään kestää noi takakumit tiukepien iskareiden kanssa joten , viimeksi osti noi taka kumit kl-varaosista niin mistä kannattaisi nyt ostaa et kestäis vähä pidempään vai onko niillä mitään eroja??

    ja Autohan on E30 325i - 86
    Bmw F11 535XD MPerformance

    Projekti Bmw 325i -86

    Ex Bimmerit:
    -Bmw E91 330XD LCI -10
  • Janza182
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 4988
    • 013

    #2
    En ymmärrä noitten sielunelämää kyllä nimittäin siskon autossa niitä saa vaihtaa joka vuos mut mitä mulla on ollut E30:jä niin niihin ei ole tarvinnu vaihtaa yhtiäkään!

    Itsellä tulossa taakse jäykemmät tolpat niin ihan ois tervetullutta tieto vahvemmista moisista..

    Comment

    • Eepo
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 5388
      • Tampere

      #3
      itsellä oli kanssa ex-e30 paskana noi yläpään kumit, tais olla jotkut kuormaauton vanhasta puslasta/joku semmonen, niin siitä leikkasin kakkaran sinne yläpäähän, ja hyvin kesti, noi omat taitaa olla jotain secunda kumia...
      -Harley Davidson Sportster - 89-
      -Harley Davidson softail -89-
      -Suzuki PV50 -86-

      Comment

      • Freak
        BTCF Member
        • Apr 2003
        • 2561
        • .

        #4
        E36:sta mene heittämällä ja on jämäkämpi. Itsellä on moiset omassa autossa.
        E36 M3:ssa on eri numerolla ja samoja on käytetty myös E36 325i Capriossa ja Z1 ja Z3 malleissa eli sekin menee ja on EHKÄ viekäkin jäykempi.
        Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

        Vanha Uuden liiton mies...

        Comment

        • Jonsku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 4647
          • Tuusula

          #5
          Muistelisin joltain jenkkifoorumilta lukeneeni ( ! ) että E46 M3:sta käy suoraan yläpään kumit. Kannattaa varmistaa maxbimmer / r3vlimitedistä.
          ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
          ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
          ex. Alpina D10 Touring #33/94
          ... and many more

          Comment

          • icebox
            Bimmer Rookie
            • Mar 2004
            • 194
            • Tampere

            #6
            "Without Hope,
            Without Fear"

            Comment

            • Bullitt
              BTCF Member
              • Jul 2002
              • 2786
              • Turku

              #7
              Vähän outoa, että ei muka kestäis? Tietty kova ajo rasittaa, mutta kuinka kovaa sitä kadulla oikeasti ajetaan? Kaksi tapausta olen nähnyt, joissa yläpää oli koottu väärin, ja sen takia kumi ei kestänyt siihen kohdituvaa rasitusta.

              Molemmissa tapauksissa ylätuen alle kuuluva iso prikka oli jätetty kokonaan pois. Kannattaa varmistaa, että se prikka tosiaan on siellä, ennen kuin tilaa jotain kalliita osia, ja toteaa hetken päästä, että ei nekään kestä.


              Comment

              • Juiza
                Bimmer Rookie
                • Sep 2004
                • 164
                • Lappeenranta

                #8
                Siis mitäs kaikkea sinne iskarin päälle kuuluu?
                M535i -85
                M5 -89

                Comment

                • jani73
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2004
                  • 4338
                  • Turku

                  #9
                  Tuollainen paketti. 8 ja 9 ei kuulu ainakaan tuohon kokoonpanoon, eli '86 325.
                  Attached Files

                  Comment

                  • Janza182
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2002
                    • 4988
                    • 013

                    #10
                    Bullit: sitä on kans mietitty miks tuo ei tuossa siskon autossa kestä (ja se on aina se sama puoli eli oikean puoleinen) vaikka kaikki kamat on samalla tavalla kuin toisella puolen.. ei kolaroitu ym. autoa (auto ollu ikänsä suvussa eli 100% tieto). Voisko johtua madalluksesta? mikä lie.. Mut pitää kyll noita E36 juttui kokeilla

                    Comment

                    • Esko
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2002
                      • 11719
                      • Kouvola

                      #11
                      kyllä itellä on kestäny ainakin ihan mainiosti noi kl-varaosista ostetut yläpään kumit

                      voihan niissä tietty olla joku valmistusvirhe tms. joku liian suuri voimahan ne rikkoo

                      Comment

                      • Tosde
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2002
                        • 237
                        • Nummela

                        #12
                        juu eli kaikki prikat yms osat oli ja on edelleen laitettu oikein . otan tosta kuvan niin pääsee kaikki pällistelemään
                        Bmw F11 535XD MPerformance

                        Projekti Bmw 325i -86

                        Ex Bimmerit:
                        -Bmw E91 330XD LCI -10

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎