Niinpä niin oliskohan prkl pitäny ettiä vähän enempi topicceja ! Vähän ton suuntaista olinki vähän arvellu ! Eikä sitä kylmästä lämpimään talliin ongelmaa ole kun ei ole tallia (ainakaan vielä), ja muutenki se talvella ajoauton pitäminen lämpimässä tai yleensäkkin umpitallissa on mun mielestä pahinta mitä voi ruosteen hyväksi tehdä !
Ihan hyvin tolla talvellaki ajelee, kovakatto varmaan auttaisi paljon (eikä tarvitsisi aina huolehtia siitä rättikatosta, ei meinaan tykkää yhtään jos kastuu ja jäätyy...). "Takalasia" kannattaa varoa taittelemasta kun on pakkasta.
Lämpönen tolla on ajella lasit ylhäällä + tuulisuoja paikallaan loppusyksystäkin ilman kattoa ja katto päällä jopa kuuma.
Itellä talviajokokemukset rajottuu pariin päivään, syksyllä tullu ajettua reilustikin. Talvella lähdöt tosin lämpösestä tallista (ja katto alhalla - aivan normaalisti )
Comment