Elikkäs alkaa pikkuhiljaa meneen hermo kakkosautona toimivan kaksvitosen kanssa. Auto ei lähde starttaamalla käymään vaikka kuinka sahais, mutta vetämällä heti. Kerran kauniina päivänä auto rupes ajossa pätkimään yläkierroksilla ja sen jälkeen ei ole startista lähtenyt. Myös nyt kun sen vetää käymään niin 3000-4000rpm pätkii ja kakoo, ihan kuin ei saisi kipinää.Bensapumppu pyörii ja bensaa tulee, mutta startatessa ei anna kipinää. Oon koittanut vaihtaa puolan, virtalukon pohjan ja anturit vauhtipyörälle,mutta turhaan. Motti on vanhemmalla kaksirivisellä ohjainlaitteella. Jos jollain on kokemusta vastaavanlaisesta viasta, niin kommenttia kaivataan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 325i erikoinen vika???
Collapse
X
-
Originally posted by ville335Elikkäs alkaa pikkuhiljaa meneen hermo kakkosautona toimivan kaksvitosen kanssa. Auto ei lähde starttaamalla käymään vaikka kuinka sahais, mutta vetämällä heti. Kerran kauniina päivänä auto rupes ajossa pätkimään yläkierroksilla ja sen jälkeen ei ole startista lähtenyt. Myös nyt kun sen vetää käymään niin 3000-4000rpm pätkii ja kakoo, ihan kuin ei saisi kipinää.Bensapumppu pyörii ja bensaa tulee, mutta startatessa ei anna kipinää. Oon koittanut vaihtaa puolan, virtalukon pohjan ja anturit vauhtipyörälle,mutta turhaan. Motti on vanhemmalla kaksirivisellä ohjainlaitteella. Jos jollain on kokemusta vastaavanlaisesta viasta, niin kommenttia kaivataan.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Tulpat, pyörijä, johdot ja virranjakajan kansi....tarksita ensin. tuskin on boksi vika...Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
-
Mulla oli saman tyyppinen vika, ei lähteny avaimesta mut jos startatessa vaihde päällä työnsi vähän avuksi nii sit kyl lähti.
Vikaa tosin lähdettiin etsimää enemmän ku auto ei käynnistyny enää mitenkää, oli kaksi vikaa:
Vauhtipyörästä oli lähteny se nasta mistä anturit lukee asennon, autosähköasentaja epäili anturin saaneen jokunlaista signaalia jostain kytkinasetelman pultista, vauhtipyörä vaihtoon..
Eipä vieläkää käynnistyny, toinen niistä releistä mitkä on siinä boksissa ilmamäärämittarin vieressä oli rikki ja yks piuha oli melkein irti siitä reletelineestä..
Eli kannattais vissii ottaa yks moottorin asentotunnistin pois ja taskulampulla tähyillä siitä reijästä sitä nastaa ku kaveri pyörittää konetta hiljaksee. Ja tarkista ne releet ja ne piuhat siitä pohjasta.BMW E30 Cabriolet HX35
BMW E36 325i talvilintta
Datsun 100A 150Kw 4x4 Turbo (projekti)
Comment
-
Comment