Eli auto on BMW 325 E30 -88. Ongelmana on nykiminen pienillä kierroksilla osakaasulla esim. kun ajaa nelosella noin 40km/h ja kierrokset on noin 1500. Missäsän on vika ja miten voi korjata sen??????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 325 E30 Nykimisongelma
Collapse
X
-
Uusia veikkauksia, jopa itselle uusia ->ONNISTUI!
Kolme viikkoa sitten rehellisesti katsastettu, jollain JWR-thuningin lutikalla varustettu 1992 E30 325iX A alkoi yhtäkkiä käydä tyhjäkäyntiä phrum phrum phrum prhum... Tasanopeudella nyki ja kakoi. Pensaa alkoi mennä niin perkeleesti... Okay, kone stoppiin ja kaikki ruiskutuspuolen gummiletkut erityissyyniin, samoin sähköiset imupuolen vimpaimet. Putsattu samalla erinäköinen määrä helposti irtoavia osia. <-click. Ei löytynyt hälyttävää. Ihan "varmuudeksi" vaihdettu myös tulpat, koska ne näyttivät MYÖS, että kone käy laihalla (imuilmavuoto) Siis entiset tulpat olivat väriltään kuin rypsipelto ennen puintia.
Sitten mylly pyörimään ja just ja just jaksoi takoa rumph rumph rumph- tyhjäkäyntiä ja edelleenkin kuului SIHINÄÄ!!!-> imuvuoto, mutta MISSÄ(huomaa ero edelliseen käyntiääneen, eli prumh ja rumph) PERRKELE! Soitto T3:lle ja sovittiin treffit. T3 oli varustautunut STARTTIPILOTILLA ja siinähän se selkes, kun T3 oleellisiin paikkoihin (auton käydessä rumph rumph- tyhjäkäyntiä) pilottia ruikki... TÄLLÄ kertaa kuutossylinterin imusarjan ja kannen välinen tiiviste oli paskana, eli rumph rumph rumph tyhjäkäynti kiivastui kummasti, ku p-a-järjestelmä sai starttipilottia viallisen tiivisteen (tai vaikka sitten toisenlaisessa ongelmatilanteessa kumiletkun) kautta palotilaan.... Kuuna päivänä ikinä ei paljain silmin olisi voinut huomata haljennutta imusarjan tiivistettä, mutta ku starpilot paljasti "tarkemman" kohteen, pystyi jopa T3 optisesti havainnoimaan, että imusarjan tiiviste oli ns "pullahtanut".
Starttipilotti passaa siis myös muitten imupuolen piilevien vikojen etsimiseen.Last edited by nullzwei; 25-08-2005, 01:21.
Comment
-
Comment