joo eli eilen rupes oireilee toi mittaristo eli kun auton laittaa käyntiin nii kiekkamittari ja kulutusmittari ei pelaa ja sen sijaan lämpömittari menee ihan ylös (yli punaisen rajan) ja vaikka autosta sammuttaa virrat nii lämpömittari on silti punasella...kertokaa missä vika! en paljoo ite viel ymmärrä ton auton päälle..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mittaristo ongelma e30:ssä..
Collapse
X
-
Akkupatterien vaihto mittaristoon luultavasti palauttaa kiekka- ja kulutusmittarin toiminnan.Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
-
-
Originally posted by Belfast81Mut meikä sai ainakin kokkolan ammattikoulun sähköosastolta.
oiskohan maksanu....
20 markkkaa!! kappale ja niitä meni kaks.
Mut europyöristyksen ansiosta ne varmaan maksaa joku 10€ kappale
Ja miksi siihen ei kävis normaali patterit? onko kukaa kokeillu?Last edited by JoPe87; 04-09-2005, 15:56.
Comment
-
-
Ihan tavallisia AA-koon akkuja ne siellä on. BMW-liikkeestä saa nämä niillä juotoskannoilla varustettuna, jos niitä ei halua alkaa räpeltämään uusiksi. Mittariston avaaminen valottaa paljon.
EDIT: Ja niitä piirilevyn ongelmia voi toki ratkoa hyppylangoin, kannattaa ainekin yrittää jos palaneita johtimia näkyy.Ex: E21 320/6 11/'78 fjord "UNU-444"
Ex: E30 316i 04/'90
Ex: E28 Hartge H5S "528i"
Comment
-
Comment