......................
Announcement
Collapse
No announcement yet.
voi poistaa
Collapse
X
-
Ei ole ssäädettävissä ainakaan mistään säätöruuvista, kikkakakkosista en sitten osaa sanoa.
Ongelma tässä kaasarissa on useimmiten siinä alipainesäätimessä, mikä painaa kaasuläppää auki. Sitä vaihtamalla toiseen saattaa toiminta muuttua toimivaksi. Jos taas auto nykii täydellä kaasulla kiihdytyksessä tai tuntuu, ettei kulje mihinkään niin läppämoottori on rikki. Se on se mokkula mikä on kaasarin kyljessä ja osoittaa keulaa kohden.. Aikoinaan vaihdoin itselleni molemmat vanhaan autoon, sitten alkoi toiminta parantua.
Kannattaa vääntää se kaasuvaijeri niin kiireelle, että se jaksaa pitää tyhjäkäyntiä yllä lämpimällä koneella. Tällä tavalla on suuremmat mahdollisuudet, et kone pysyy käynnissä kun automatiikka pettää tyhjäkäynnissä (tapahtui itsellä välillä vaikka suurimman osan ajasta toimikin).E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E36 320i Cabrio ///M-Sport '98
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended
Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
-
Comment