Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 316 ihmeellinen rohina?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • huano
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 7

    E30 316 ihmeellinen rohina?!?

    Haeskelin tossa juttua rohinasta, mut ei löytynnää vastaavaa..
    Eli kun ajaa 60 - 80km/h 4 vaihteella ja laskee kaasun niin takaata kuuluu roh roh roh ja tasasella silloin tällöin. Autoon olen vaihtanut vetarit perän ja kardaanin, muttei vaikutusta asialla. 5 vaihteella ei kuulu mitään. eikä kurvailu vaikuta asiaan.
  • huano
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 7

    #2
    yhä edelleen kaivataan apuja...

    Comment

    • dunkelblau
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 1151
      • Uusimaa

      #3
      Ajatko paljon hiekkatiellä? Mikäli oot todella käyny noi kaikki läpi, ei just tuu mieleen mekaanista vikaa, vaan ulkopuolinen, eli kivi jossain raossa. Jarruissa? Kardaanin tukilaakerin seutu - perämurikka? Perän / sen apurungon puslat finaalissa?
      "Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007

      Comment

      • huano
        Bimmer Rookie
        • Aug 2005
        • 7

        #4
        Ajatko paljon hiekkatiellä?
        Mikäli oot todella käyny noi kaikki läpi, ei just tuu mieleen mekaanista vikaa, vaan ulkopuolinen, eli kivi jossain raossa. Jarruissa? Kardaanin tukilaakerin seutu - perämurikka? Perän / sen apurungon puslat finaalissa?

        En aja juurikaan ollenkaan hiekkateitä.. jarrutkin olen kattonut ja samalla vaihtanut kaikki uudet lelut. Apurungon puslat tuntuis olevan kunnossa --> ei tunnu juurikaan heiluvan. Kardaanista en osaa sanoa kun molemmat kardaanit mitkä mul on niin niis on viimeisen ristikon "keskellä" ns. monttu eli kun sitä ristikkoa heiluttaa niin siinä tuntuu nytkäytys. keskilaakeri on 1-2 milliä väljä sivuttain.. olen kokeillut 2 eri perää ja molemmilla sama juttu. ainut et toinen uljeltaa enemmän. vetarit on purattu ja tarkastettu kunto ja rasvattu..
        enkä usko et se ois mikää resonanssi ääni tai muu vastaava..

        Comment

        • superfast
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2004
          • 567
          • Kurikka

          #5
          Mikä putkisto sulla on?
          Mulla tekee toi marteliuksen putkisto sellasen äänen niinkuin perä jollottais..
          E60 525 Msport
          E36 318ti compact

          Comment

          • huano
            Bimmer Rookie
            • Aug 2005
            • 7

            #6
            Mikä putkisto sulla on?
            Mulla tekee toi marteliuksen putkisto sellasen äänen niinkuin perä jollottais..

            Alkuperäinen alusta loppuun. ei ees teini putkenpäätä.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎