Motronikki toimii oudosti: kierrosten nosto tiettyyn pisteeseen(n.1500 ja 2500 kierroksen välille) aiheuttaa melko rajun nykäyksen ja samalla kulutusmittari heilahtaa nollille ja lisäksi kulutusmittarin heilauksen jälkeen tippuu kiekkamittari(nykäsyn aikaan) välittömästi nollille. Jos kaasun asentoa muuttelee niin kiekkamittari heilahtelee nykäysten tahdissa alaspäin tällöinkin - yli 3000 kierroksen ei nykimistä tapahdu ja kone vetää hyvin.
LISÄKSI jos ottaa moottorijarrutuksen ja antaa kierrosten laskea 3000:sta alas niin kulutusmittari on tietysti nollilla, mutta kiekkamittari saattaa tällöinkin "hypätä" tietyssä kohdin alas ja auto nykäistä - mielenkiintoista miten auto voi nykiä moottorijarrulla?!?
Eli olin jo tilailemassa uutta ilmamääränmittaria, kun sitä liun paikkaa on jo vaihdeltu useaan otteeseen eikä ole ollut apua, mutta tuo mittariston outo toiminta ihmetyttää - voiko ilmamäärämittarivika tehdä tuota?
X
LISÄKSI jos ottaa moottorijarrutuksen ja antaa kierrosten laskea 3000:sta alas niin kulutusmittari on tietysti nollilla, mutta kiekkamittari saattaa tällöinkin "hypätä" tietyssä kohdin alas ja auto nykäistä - mielenkiintoista miten auto voi nykiä moottorijarrulla?!?
Eli olin jo tilailemassa uutta ilmamääränmittaria, kun sitä liun paikkaa on jo vaihdeltu useaan otteeseen eikä ole ollut apua, mutta tuo mittariston outo toiminta ihmetyttää - voiko ilmamäärämittarivika tehdä tuota?
X
Comment