purin tuossa eilen autosta mittariston ku ei kello toiminu ja nopeusmittari toimi sillontällön. no kasasin se ja kello toimii. oli akuissa tai jossain pientä hapettumista. mutta laturiin tuli samalla joku vika. ensin katkas hiilen johdon, no vaihdoin uuden hiilen mutta ei ladannut siltikään. sitten liikautin mittariston takana olevaa johtoviidakkoa ja laturi palas kehiin, mutta ei toimi kokoaikaa eli pätkii. kiertääkö tuolta mittariston kautta joku lataamiselle elintärkeä johto ku aina välillä lataa ja välillä ei?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
akku ei lataa. E30
Collapse
X
-
anspa87
-
Ei aleta tekemään patentteja!!!!!!!!
Kannattaisiko koittaa korjata vika ensin ilman mitään DIY-patentteja? Mielestäni kannattaa.
Ensimmäisenä kokeilemaan, että yhdistääkö latausvalo mittariston piirilevyyn. Pyöritellä vähän tilassaan ja katsoa ettei kannassa ole hapettumia.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
oon pari päivää taistellu tuon kans ja aina kun sen lataurin valon saa toimiin nii ei tarvi ajella kuin muutama satametriä niin ei toimi enää. ja mittaristo on tietenkin kiinnitetty uudestaa paikoilleen kun luulee että vika korjattu.
niin aattelin että samakait tuo on laittaa se piuhapatentti ku ei se merkkivalo kumminkaan kerro edes millon hiilet on lopussa.
Comment
-
-
Kerran kun oli ongelmia mittariston polttimoiden kanssa E30ssä niin tinasin lisää "tavaraa" siihen pintaan mihin sen muovisen polttimonpitimen sakarat ottaa kiinni. Auttoi ainakin mulla. Vielä kun laittaa uuden polttimon niin rok rok.sigpic
Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤
BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤
BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
Comment
-
-
Kerran kun oli ongelmia mittariston polttimoiden kanssa E30ssä niin tinasin lisää "tavaraa" siihen pintaan mihin sen muovisen polttimonpitimen johdinsakarat ottaa kiinni. Auttoi ainakin mulla. Vielä kun laittaa uuden polttimon niin rok rok.sigpic
Porsche 970/G1 Panamera 4S vm. 2010 #Waffel ❤
BMW E39 530dA M-Sport Touring vm.2001 #BlackMetalWagen" 🖤
BMW E91 330xdA M-Sport xDrive Touring vm.2006 "DerBlaueReiseMaschine" 💙
Comment
-
-
eli nyt valo pelaa mutta laturi ei siltikään lataa... hiilet ok. mikä johto mun pitää vetää laturista ja mihin jotta voin testata toimiiko laturi yleensäkään ollenkaan. hokasasin tuossa että jonkun aikaa kiihdyttäessä on kuulunut vaimeaa vinkunaa ja ajattelin että jos se ois merkki laturin viasta??
EDIT: otin laturin irti jotta ois helpompi tutkia. kun laturia pyörittää siis ihan käsin ja mikään johto ei ole kytkettynä niin siinä ei ole yhtään vastusta. pitäisikö olla?Last edited by villeee; 23-10-2005, 13:23.
Comment
-
Comment