Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kykä kiukuttelee e30 316..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ni-Go
    Newbiemmer
    • Jan 2004
    • 4
    • Naantali

    Kykä kiukuttelee e30 316..

    Elikkä auto on muuten niin ohjus kuin 1.8 kaasari voi olla, ja nytkun on alkanut iltasin jo olemaan vähän liukasta niin tuntuu että minun autossani on henkilökohtainen rajoitin mikä rajoitta ilojani.. meinaan kytkin, joku aika sitten se oli aina välillä aivan löysä eikä irroittanut kunnolla ja ajattelimme että vika olisi työ tai pääsylinterissä, vaihdoin molemmat osat ja avasin vanhat niin ne olivatkin sylinterin reunoilta aivan kuolleet.. sitten kun sain uudet osat kines ja ilmasin ne niin auto toimi "lähes" moitteettomasti seuraavat 200km nyt kuitenkin taas kyktin on alkanut kiusaamaan aika ilkeästikkin ja ilmasin uudestaan mutta hyöty ei ollut kuin minuuteissa laskettavissa.. nytten siinä on sellainen että kun kytkin on pohjassa ja auto on pysähdyksissä ja rupeen sorvaamaan vaihdetta päälle niin auto lähtee liikkumaan pikkuhiljaa eteenpäin ja sitä kovempaa mitä kovempaa koitan tunkea vaihdetta pesään elikkä voisko siellä olla joku painelaakeri kaput, tai esim. kytkinlevy kiero tjsp. ?

    selitys oli huono toivottovasti neuvot parempia
    joo o... kai se niin sitten on
  • jmn78
    Bimmer Rookie
    • Oct 2003
    • 117
    • uusimaa

    #2
    Originally posted by Ni-Go
    Elikkä auto on muuten niin ohjus kuin 1.8 kaasari voi olla, ja nytkun on alkanut iltasin jo olemaan vähän liukasta niin tuntuu että minun autossani on henkilökohtainen rajoitin mikä rajoitta ilojani.. meinaan kytkin, joku aika sitten se oli aina välillä aivan löysä eikä irroittanut kunnolla ja ajattelimme että vika olisi työ tai pääsylinterissä, vaihdoin molemmat osat ja avasin vanhat niin ne olivatkin sylinterin reunoilta aivan kuolleet.. sitten kun sain uudet osat kines ja ilmasin ne niin auto toimi "lähes" moitteettomasti seuraavat 200km nyt kuitenkin taas kyktin on alkanut kiusaamaan aika ilkeästikkin ja ilmasin uudestaan mutta hyöty ei ollut kuin minuuteissa laskettavissa.. nytten siinä on sellainen että kun kytkin on pohjassa ja auto on pysähdyksissä ja rupeen sorvaamaan vaihdetta päälle niin auto lähtee liikkumaan pikkuhiljaa eteenpäin ja sitä kovempaa mitä kovempaa koitan tunkea vaihdetta pesään elikkä voisko siellä olla joku painelaakeri kaput, tai esim. kytkinlevy kiero tjsp. ?

    selitys oli huono toivottovasti neuvot parempia
    Vaihteisto pois ja tutkimaan. Mielestäni lukeman perusteella tuntuu että kytkinlevy on loppu. Vika voi myös paineasetelmassa.
    Vain suunnaton tietämättömyys voi johtaa täydelliseen ymmärtämättömyyteen!!!!!!

    Comment

    • Ni-Go
      Newbiemmer
      • Jan 2004
      • 4
      • Naantali

      #3
      Joo itekkin tuossa ajattelin että ongelma varmaan sijoittuu jollain tapaa kytkimeen ku vaihteisto muuten on toiminut moitteettomasti.. millainen juttu tuo vaihdelaatikon irroitus ja kytkimen vaihto.. tarviiko siinä mitään momenttiavaimia uudestaan kiristäessä?
      joo o... kai se niin sitten on

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎