Announcement

Collapse
No announcement yet.

316i-320i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haukkax
    Newbiemmer
    • Oct 2005
    • 5

    316i-320i

    Elikkäs kyse ois sellasesta ku mulla laukes kone316i-90 ja aattelin että jos laittas isomman motin niin kuinka kovahomma toi ois. siis mitä kaikkea pitää vaihtaa.
    ja jos jollain ois kone myynnissä niin saa tarjota.
    Kiitän etukäteen vastauksista.
    Last edited by Haukkax; 09-10-2005, 16:07.
  • Xhawk
    OBTCF Member
    • Jul 2004
    • 2326
    • Kierrosalueella (hki)

    #2
    Jos oot joskus vaihtanu, niin tiedät millaista on moottorinvaihto. Ei se varmaan sen raskaampi homma oo.
    "Position One, Position One"
    Punainen miesten voimisteluauto

    BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

    Comment

    • M5 talviautona
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2005
      • 242
      • Kokkola

      #3
      Mulla ois 87- 1,8i bemari myynnissä, Siinä on kylläkin mekaaninen ruisku, mutta toimii. Koeajomahdollisuus jos kiinnostaa...? Eise kauheen kova homma sitä 6konetta ole laittaa, mutta sähköt on jos liitin ei passaa suoraan? etujarrut joudut päivittämään ja myös isot etutolpat asentamaan ton ikäseen autoon, Kaverilla oli sama homma. Että etujarrut ja isottolpat niin sais leiman auto oli 318i vm-88.... Ja samallahan laitat sen 2,5sen sinne, tuo 2litranen on varmasti laiskempi ku m40 ruisku..
      ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.

      325e 2,7 e30
      318i e30
      535ia e34
      m5 e34
      525 e34
      316i e30
      524td e28 = Ei savua ilman tulta
      Viimesin bemari 316i e36
      Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.

      Comment

      • Haukkax
        Newbiemmer
        • Oct 2005
        • 5

        #4
        Originally posted by M5 talviautona
        Mulla ois 87- 1,8i bemari myynnissä, Siinä on kylläkin mekaaninen ruisku, mutta toimii. Koeajomahdollisuus jos kiinnostaa...? Eise kauheen kova homma sitä 6konetta ole laittaa, mutta sähköt on jos liitin ei passaa suoraan? etujarrut joudut päivittämään ja myös isot etutolpat asentamaan ton ikäseen autoon, Kaverilla oli sama homma. Että etujarrut ja isottolpat niin sais leiman auto oli 318i vm-88.... Ja samallahan laitat sen 2,5sen sinne, tuo 2litranen on varmasti laiskempi ku m40 ruisku..
        mitäs se kampe maksaa?

        Comment

        • M5 talviautona
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2005
          • 242
          • Kokkola

          #5
          Originally posted by Haukkax
          mitäs se kampe maksaa?


          150e koko auto. Jos tuot akun kotoos niin saat käyntiin sen.. En muistanu mainita että etulokasuojat ja penkit puuttuu ja hanskalokeron lukko, myös laturi on nyysitty ja tuulilasi on rikki..(musta lattiamatto ja mustat ovipahvit jotka on irti) Muuten sen voi vaikka ajaa kärryn kyytiin. siinä on 5vaihteinen laatikkokin, perä muistaakseni ulisee ehkä pikkusen? en oo ajannu sillä ku pihassa paikasta toiseen. Ostin sen varaosiksi ja otin kaiken tarvitsemani pois. Paperit saattaa löytyä kaverilta jos tarvit niitä? ite en tarvinu ku se tuli varaosaautoksi. Auto sijaitsee kokkolassa..
          ex talviautot vuodesta 2003 alkaen.

          325e 2,7 e30
          318i e30
          535ia e34
          m5 e34
          525 e34
          316i e30
          524td e28 = Ei savua ilman tulta
          Viimesin bemari 316i e36
          Ei enään Bemaria! Ja kyllä helpottaa.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎