S 14 moottorissa kierrokset laskevat todella hitaasti,onko ominaisuus vai onko jotain pielessä.Vauhtipyörää kevennetty(painaa nyt n.6,5kg)muuten vakio kone.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 m3 "ominaisuus"
Collapse
X
-
Siis miten hitaasti sinä meinaat että kierrokset laskee? Voiko olla niin että kaasuvaijeri on jäänyt vähän jumiin että ei oikeen mee kokonaan pois päältä? Jos vauhtipyörä on kevennetty niin se pitäisi mun mielestä laskea kierrokset vielä nopeammin ku tavallisesti.Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
-
-
Originally posted by markov7Vaijeri ei jumita + lisäpalautus asennettu.Esim jos vetää kolmosella 7500r/min ja alkaa jarruttaa , takapään jarrut todella heikot ensimmäiset kymmenet metrit,
jolloin on jo"tilanne päällä"kun hidastuvuus on huono pelkillä etujarruilla.
Siis meinaatko ilman että laitat vapaalle/kytkin pohjaan?Nykyinen: Audi S6 4.2 V8
Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8
Comment
-
-
ei vapaalle/kytkintä.Ralliauto kyseessä.Todella vaikeaa saada jarrubalanssia kohdalleen.On laitettu kisapalat taakse+paineenrajoitin poistettu(tilalla wilwood säädin)jarrutehon lisäämiseksi.Säädin "auki" jarrut hyvät ekat metrit jonka jälkeen takapainoiset.Eli jättääkö toi ruisku tarkoituksella kierroksia "päälle".s14 rally
Comment
-
-
Ei ole kyllä henkilökohtaisesti kuvailemaasi "ominaisuuteen" tullut törmättyä.
Vaikka nyt 4 vuotta olen M3 ajellut niin kadulla kuin radallakin.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment
-
-
vaijeri
kaasuvaijerissa on s14 koneessa sellainen ongelma että nopeasti kaasua helpatessa vaijerin kuori "irtoaa" läppärungon päästä ja menee hitaasti takaisin koloonsa pitäen näin kierroksi yllä jonkun aikaa, tähän on saatavilla bmw:ltä korjauksena sokka joka pitää vaijerin kuoren paikoillaan... osa nro on muistaakseni 35 40 1 165 393
ohessa kuva sokasta ja toisenlaisesta ratkaisusta.
tuplavaijeri kuvissa on vakkarin vaijeri, jos joku ihmettelee.
Kierrosten pitäisi laskea noin kevyellä vauhtiopyörällä hetiLast edited by jannmann; 08-12-2006, 16:28.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment