E30 alustamysteerio

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cee.Koo
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 354
    • Twilight zone

    E30 alustamysteerio

    Siirsin paskaksi ajamastani -84 323/325 sekasikiöstä etutolpat jousineen ja iskareineen ja koko taka-akseliston jousineen ja iskareineen -87 320/325 kopperoon.
    Ja ropleemana olis että toi -87 jäi edestä 20mm ja takaa 25mm YLEMMÄS mitä toi -84 oli.
    Jouset on Eibach ja iskarit Bilstein Sprint.

    Olisko ideoita mistä moinen johtuu? Osat tuli siirrettyä suoraan autosta toiseen.
    Itellä ainakin sutii aika tyhjää tän asian tiimoilta. Jouset sopii ainakin valmistajan mukaan vuoteen -88 asti
    With jap crap, life sucks and then you die
  • Bmw_e30
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1260
    • joutseno

    #2
    ootko käyny ajamas heti remontin jälkee ku siin menee kuiteki se aika et "asettuu" paikallee...

    missäs vuosimalleissa se takakaarien korkeus ero oli ? vai muistanko ny iha vääri
    ex 325i -85 325i
    325i soupe -92 325i

    Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

    Comment

    • mika68
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1965
      • ......

      #3
      Originally posted by Bmw_e30
      ootko käyny ajamas heti remontin jälkee ku siin menee kuiteki se aika et "asettuu" paikallee...

      missäs vuosimalleissa se takakaarien korkeus ero oli ? vai muistanko ny iha vääri
      Pitäis muuttua ton faceliftin yhteydessä eli -88 ja uudemmat E30 koppaiset...
      Silloin kaaret alempana ainakin takana.

      Comment

      • Cee.Koo
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2004
        • 354
        • Twilight zone

        #4
        Ehdin tolla -84:lla ajeleen jousilla noin 50tkm ja iskareilla päälle 10tkm ennen kuin ajoin sen paskaks ja tuli ajankohtaiseksi vaihtaa alustaromppeet toiseen autoon. Sen takia ei pysty ymmärtämään miksi toi on nyt vanhaa ylempänä.
        Silloin kun jouset oli uudet niin ne jonkun verran hakikin paikkaansa ensi kilometrien aikana.
        With jap crap, life sucks and then you die

        Comment

        • mika68
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2004
          • 1965
          • ......

          #5
          Originally posted by Cee.Koo
          Ehdin tolla -84:lla ajeleen jousilla noin 50tkm ja iskareilla päälle 10tkm ennen kuin ajoin sen paskaks ja tuli ajankohtaiseksi vaihtaa alustaromppeet toiseen autoon. Sen takia ei pysty ymmärtämään miksi toi on nyt vanhaa ylempänä.
          Silloin kun jouset oli uudet niin ne jonkun verran hakikin paikkaansa ensi kilometrien aikana.
          Käyt nyt ajelemassa reippaasti autolla ja mittaat sitten lukemat uudestaan!

          Comment

          • Cee.Koo
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2004
            • 354
            • Twilight zone

            #6
            On tolla nyt jonkun verran tullu huristeltua tolla kokoonpanolla.

            Täytyypi kaiketi antaa ajan hampaan hoitaa tehtävänsä, jospa se tosta joskus vielä laskeutuu
            With jap crap, life sucks and then you die

            Comment

            Working...
            X