E30 320i:ssä ja 323i:ssä on ihan samanlaiset kannet.
Jos aiot laskea kantta puristussuhteen nostamisen vuoksi, niin se toki onnistuu, mutta mitään järkeä hommassa ei ole, jos et aio koneelle muuta tehdä. Hyöty on siis plus miinus nolla.
Sitäpaisti, jos lasket kantta oikein reilusti, on jaon laittaminen kohdalleen operaation jälkeen kinkkisempi homma. No joo, säädettävällä nokkapyörällä tuokin onnistuu, mutta edelleenkään siitä ei ole mainittavaa hyötyä. Toisinsanoen rahaa menee ihan hukkaan.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
eikö tuolla myydään osiossa ollu romut 2.0:sen kasvatus 2.3? mun mielestä voi olla parempi vaihtoehto ku lähtä sitä kantta laskee. puristussuhteen kasvatus ois varmaa järkevänpää tehdä mäntien vaihdolla... tosin on kyl vähän iso töisenpi mut turha sitä kantta on "pilata".
tää oli nyt vaa mun mielipide...
joo meinasin tehdä muutakin kuin laskea kantta
peltipakosarjaa,paksumpaa putkea,kanavien siistimistä yms..
olisko tiedossa kuka tekis edullisesti ja laadusta tinkimättä kansitöitä?
joo meinasin tehdä muutakin kuin laskea kantta
peltipakosarjaa,paksumpaa putkea,kanavien siistimistä yms..
olisko tiedossa kuka tekis edullisesti ja laadusta tinkimättä kansitöitä?
No vaihtoehto tuokin, mutta jos haluaa tehdä 2,0 litrasen, niin tiedän sopuhintaisen paikan mistä tulee hyviä kansia. En vaan nyt just muista kun pari olutta tullut juotua... Kerron myöhemmin.
No vaihtoehto tuokin, mutta jos haluaa tehdä 2,0 litrasen, niin tiedän sopuhintaisen paikan mistä tulee hyviä kansia. En vaan nyt just muista kun pari olutta tullut juotua... Kerron myöhemmin.
Kerro ihmeessä.
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment