Announcement

Collapse
No announcement yet.

e21 320 (ei i) ei pysy käynnissä kylmänä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dantte
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 1532
    • Helsinki

    #16
    Originally posted by bmwe30touring
    Ne on ohjaamon puoleiset läpät. Eli kone kylmänä läpät kiinni ja lämpimänä auki. Itsellä vähän samaa ongelmaa ja ryypyn kalvokin on jo vaihdettu. Täytyy jatkaa tutkimista. Ja sen "mollukan" tehtävä ei tietääkseni ole kuin liikutella läppiä ja jos läpät toimii niinkuin kuuluu niin tuskin se vika siinä voi olla?
    Joo kyl ne on kylmänä kii. Ja sit ku lämpee niin aukee aina enemmän. Joo mut jos keksit jonkun vian nii laita ihmeessä postii tulee.

    Comment

    • MTV
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 337
      • JKL

      #17
      Originally posted by dantte
      Joo kyl ne on kylmänä kii. Ja sit ku lämpee niin aukee aina enemmän. Joo mut jos keksit jonkun vian nii laita ihmeessä postii tulee.
      Mulla oli samantyyppinen vika samanlaisessa autossa ja kerran yksi mekaanikko joka sääti sen kaasaria sano, että sieltä oli joku kalvo rikki,
      joku joka säätelee kylmäkäyntiä.
      Last edited by MTV; 14-09-2006, 08:38.
      Exät: E21 320/6 -81, E28 528iA -85, E34 535iA -89,
      E34 540iA -93

      Comment

      • Touring
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2002
        • 1310
        • Järvenpää

        #18
        Originally posted by MTV
        Mulla on samantyyppinen vika samanlaisessa autossa ja kerran yksi mekaanikko joka sääti sen kaasaria sano, että sieltä on joku kalvo rikki,
        joku joka säätelee kylmäkäyntiä.
        Itse olen jo kaikki kalvot vaihtanut ja myös yksi alipainekello on vaihdettu, mutta kai tuo on jo niin horokin että ei senkään puolesta pelaa. Kaikki alipaineletkutkin on jo vaihdettu,kaasari käytetty kaksi kertaa levällään, bensapumppu uusittu samoin suodatin ja kaasarin säädöt testattu mutta silti ei saa jostain syystä tarpeeksi ruokaa. Rupeaa köhisemään yläkierroksilla ja ei vedä kierroksia tappiin. Seuraavaksi vaihdetaan jakajan alipainekello ja käytetään vielä kerran suuttimet irti.
        Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
        Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

        Comment

        • dantte
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 1532
          • Helsinki

          #19
          Ja hyvät neuvot edelleen ois tarpeen. Vieläkin
          Last edited by dantte; 25-11-2005, 21:47.

          Comment

          • dantte
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 1532
            • Helsinki

            #20
            up up... jospa joku ois keksinyt jtk.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎