Ne on ohjaamon puoleiset läpät. Eli kone kylmänä läpät kiinni ja lämpimänä auki. Itsellä vähän samaa ongelmaa ja ryypyn kalvokin on jo vaihdettu. Täytyy jatkaa tutkimista. Ja sen "mollukan" tehtävä ei tietääkseni ole kuin liikutella läppiä ja jos läpät toimii niinkuin kuuluu niin tuskin se vika siinä voi olla?
Joo kyl ne on kylmänä kii. Ja sit ku lämpee niin aukee aina enemmän. Joo mut jos keksit jonkun vian nii laita ihmeessä postii tulee.
Joo kyl ne on kylmänä kii. Ja sit ku lämpee niin aukee aina enemmän. Joo mut jos keksit jonkun vian nii laita ihmeessä postii tulee.
Mulla oli samantyyppinen vika samanlaisessa autossa ja kerran yksi mekaanikko joka sääti sen kaasaria sano, että sieltä oli joku kalvo rikki,
joku joka säätelee kylmäkäyntiä.
Mulla on samantyyppinen vika samanlaisessa autossa ja kerran yksi mekaanikko joka sääti sen kaasaria sano, että sieltä on joku kalvo rikki,
joku joka säätelee kylmäkäyntiä.
Itse olen jo kaikki kalvot vaihtanut ja myös yksi alipainekello on vaihdettu, mutta kai tuo on jo niin horokin että ei senkään puolesta pelaa. Kaikki alipaineletkutkin on jo vaihdettu,kaasari käytetty kaksi kertaa levällään, bensapumppu uusittu samoin suodatin ja kaasarin säädöt testattu mutta silti ei saa jostain syystä tarpeeksi ruokaa. Rupeaa köhisemään yläkierroksilla ja ei vedä kierroksia tappiin. Seuraavaksi vaihdetaan jakajan alipainekello ja käytetään vielä kerran suuttimet irti.
Comment