Eli autoni on E30 325i -88. Autossani on joku lastu, rajotin tulee 7000 ssa, peltisarja, vapaavirtaussuodin ja nyt vaihdoin nokan 272 astetta ja nostoa 10,5. Tehot tippu jonku verran, ei veä yhtä äkäsesti ku ennen. Sitte laitoin säädettävän bensan paineen säätimen kokeilin pikku hiljaa lisätä paineita, ei apua. Sitte kokeilin irrottaa lamdan piuhan ei vaikutusta. En sit tiä et haluaisko se säädettävän nokka pyörän mut jos jollain olis kokemusta asiasta olisin kiitollinen :shock:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 325, nokka vaihtu, tehot laski!
Collapse
X
-
no nyt mittasin heittokellolla 1 pytty ykk:ssa imu venttiili ilman välystä niinku valmistaja ilmotti. Tulos 1,30 valmistaja ilmotti et 1,60 +/- 0,4 eli mun mielestä sen pitäis olla rajoissa mut kuinka helvetin tarkka sen pitää olla? Varmaan jollain kokemusta? vai toimiiko muilla ihan moitteettomasti
Comment
-
-
Re: E30 325, nokka vaihtu, tehot laski!
Originally posted by bmwE30Eli autoni on E30 325i -88. Autossani on joku lastu, rajotin tulee 7000 ssa, peltisarja, vapaavirtaussuodin ja nyt vaihdoin nokan 272 astetta ja nostoa 10,5. Tehot tippu jonku verran, ei veä yhtä äkäsesti ku ennen. Sitte laitoin säädettävän bensan paineen säätimen kokeilin pikku hiljaa lisätä paineita, ei apua. Sitte kokeilin irrottaa lamdan piuhan ei vaikutusta. En sit tiä et haluaisko se säädettävän nokka pyörän mut jos jollain olis kokemusta asiasta olisin kiitollinen :shock:
Ettei vaan jääny jako hampaalla jälkeen nokalla....
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment