Yritin haulla etsiä vastaavaa, mutta jostain syystä en löytänyt.
Eli auto on E30 320i(M20B20) -87
Kylmänä toimii, mutta kun lämmöt on "korkeimmillaan" eli puolessa välissä, ja varsinkin jos on yhtään ajanut pidempään tasakaasulla (2min) ja kun hidastaa esim. risteykseen niin auto saattaa sammua tai seilaa siinä 500-900 välillä, kun painoin pikkusen kaasua eli nostatin kierrokset n.1500 niin sit seilas 1000-1500 siitä syystä meinasin et ei vois johtua tyhjäkäyntiventtiilistä.
Sitä en tosin kerennyt katsoa, kuten en myöskään mitään suotimia.
Sit ku vähäsen ajoin kaupungissa niin lopetti sen ja taas ajoin sen n.2min suoraa tietä ja taas aloitti, muuten kestäisin vielä tuon vian, mutta kun tuo paska saatta sammua risteyksessä ni se vituttaa.
Eli auto on E30 320i(M20B20) -87
Kylmänä toimii, mutta kun lämmöt on "korkeimmillaan" eli puolessa välissä, ja varsinkin jos on yhtään ajanut pidempään tasakaasulla (2min) ja kun hidastaa esim. risteykseen niin auto saattaa sammua tai seilaa siinä 500-900 välillä, kun painoin pikkusen kaasua eli nostatin kierrokset n.1500 niin sit seilas 1000-1500 siitä syystä meinasin et ei vois johtua tyhjäkäyntiventtiilistä.
Sitä en tosin kerennyt katsoa, kuten en myöskään mitään suotimia.
Sit ku vähäsen ajoin kaupungissa niin lopetti sen ja taas ajoin sen n.2min suoraa tietä ja taas aloitti, muuten kestäisin vielä tuon vian, mutta kun tuo paska saatta sammua risteyksessä ni se vituttaa.
Comment