Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kytkin E30 M3?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tepi_
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2185
    • TKu

    Kytkin E30 M3?

    Eli mitä tälläinen kytkin kestää Nm? Meneekö E30 M10 vauhtipyörään,ilmeisesti se 215mm saisko M10 2.0:sta sen 228mm? Mistä näitä saa? Ja haussa siis kytkin millä ois mukava ajella myös kaupungissa,eli ei sintterikytkintä....
  • Maza
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 4321
    • Kannus/Kokkola

    #2
    M30 vakiokytkin ?

    Tarvitset:

    M30 240mm vp, 240mm kytkinlevy, m30b34 asetelma ja m30 starttimoottori.

    Kestää ~400-450Nm vääntöä.

    Comment

    • tepi_
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2185
      • TKu

      #3
      Originally posted by Maza
      M30 vakiokytkin ?

      Tarvitset:

      M30 240mm vp, 240mm kytkinlevy, m30b34 asetelma ja m30 starttimoottori.

      Kestää ~400-450Nm vääntöä.
      No tämäki ois yks vaihtoehto,eikö tämä ollut aika bolt on? Ja miks tuo starttiki pitää vaihtaa?

      Olikos näillä muuten väliä kun kattosin tuolta motonetin sivuilta noita kytkinpaketteja,niin e28 535 paketti maksaa 139€ ja e34 535 199€,mitäs eroa näissä on?

      Comment

      • VNT
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2002
        • 1410
        • Tuusula

        #4
        Originally posted by tepi_
        Olikos näillä muuten väliä kun kattosin tuolta motonetin sivuilta noita kytkinpaketteja,niin e28 535 paketti maksaa 139€ ja e34 535 199€,mitäs eroa näissä on?
        e28: Jousitettu kytkinlevy
        e34: Jousittamaton kytkinlevy
        -ALPINA B10 4.6 V8 E39-

        Comment

        • jmp2002
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 5727
          • Rovaniemi

          #5
          Originally posted by tepi_
          Olikos näillä muuten väliä kun kattosin tuolta motonetin sivuilta noita kytkinpaketteja,niin e28 535 paketti maksaa 139€ ja e34 535 199€,mitäs eroa näissä on?
          Ja e28 on kova vauhtis.
          kun taas e34 on kaksoismassa.
          E30 325i Touring -89
          E30 325i touring -88 m50tbo
          G20 330e M-Sport -20

          Comment

          • L.H
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2003
            • 2481
            • Lohja

            #6
            Originally posted by tepi_
            Eli mitä tälläinen kytkin kestää Nm? Meneekö E30 M10 vauhtipyörään,ilmeisesti se 215mm saisko M10 2.0:sta sen 228mm? Mistä näitä saa? Ja haussa siis kytkin millä ois mukava ajella myös kaupungissa,eli ei sintterikytkintä....
            Onko siinä specin kytkimessä jotain "vikaa"? Itellä kanssa mietinnässä mikä kytkin pitäis hommata.. Eikös siitä ollut juttua, että se m30 kytkin ei mahdu tonne pikku getragin kytkin koppaan?
            “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

            Comment

            • tepi_
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2003
              • 2185
              • TKu

              #7
              Originally posted by L.H
              Onko siinä specin kytkimessä jotain "vikaa"? Itellä kanssa mietinnässä mikä kytkin pitäis hommata.. Eikös siitä ollut juttua, että se m30 kytkin ei mahdu tonne pikku getragin kytkin koppaan?
              Ei siinä mitään vikaa oo,on vaan aika lailla on/off...kaikkeen tietty tottuu mut...

              Niin eli ilmeisesti ei mahdu 4-vaihteseen laatikkoon,mutta 5-vaihteseenhan se meni? vaiko häh,samankokosiahan ne on..
              Last edited by tepi_; 17-11-2005, 15:03.

              Comment

              • Bmw Master
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 13155
                • Kokomo

                #8
                Joo-o, mikäs kytkin m20b23 koneen perään, vakio 520 e28:sin kytkin hiukan lussun tuntuinen...? Mieluiten tuohon entiseen vauhtipyörään sopiva.

                Comment

                • L.H
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2003
                  • 2481
                  • Lohja

                  #9
                  Originally posted by tepi_
                  Ei siinä mitään vikaa oo,on vaan aika lailla on/off...kaikkeen tietty tottuu mut...

                  Niin eli ilmeisesti ei mahdu 4-vaihteseen laatikkoon,mutta 5-vaihteseenhan se meni? vaiko häh,samankokosiahan ne on..
                  Yritän kyllä ettiä itellekin jonkun mikä Ei ole täysin on/off tyyppinen, eli spec se ei siis tule olemaan..
                  “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                  Comment

                  • tepi_
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2003
                    • 2185
                    • TKu

                    #10
                    Originally posted by L.H
                    Yritän kyllä ettiä itellekin jonkun mikä Ei ole täysin on/off tyyppinen, eli spec se ei siis tule olemaan..
                    No tuli äsken uus kytkin ostettua,eli vähän ajettu specci varmaan tulossa lähiaikoina myyntiin jos muita kiinnostaa..

                    Comment

                    • L.H
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2003
                      • 2481
                      • Lohja

                      #11
                      Originally posted by tepi_
                      No tuli äsken uus kytkin ostettua,eli vähän ajettu specci varmaan tulossa lähiaikoina myyntiin jos muita kiinnostaa..
                      Minkäs hommasit?
                      “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                      Comment

                      • tepi_
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2003
                        • 2185
                        • TKu

                        #12
                        Originally posted by L.H
                        Minkäs hommasit?
                        E30 M3 teräsvauhtipyörä,Sachsin M3 228mm Sport-asetelman ja massalevyn...

                        Comment

                        • Muumi
                          BTCF Member
                          • Oct 2002
                          • 1702
                          • Rovaniemi

                          #13
                          Originally posted by Maza
                          m30 starttimoottori.
                          Miksi startti pitää vaihtaa?
                          E24 635csi

                          Comment

                          • tepi_
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2003
                            • 2185
                            • TKu

                            #14
                            Originally posted by Muumi
                            Miksi startti pitää vaihtaa?
                            Oli vissiin joku semmonen,et eri hammasluvut(tai jaot) vissiin vp:eissä ni sen takii...

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎