Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30:sen perä onglema...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Demez
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 32

e30:sen perä onglema...

ois semmone ongelma, että joudun varmaankin ostamaan uuden perän tohon mun 320i:hin -88 ja kyselisin että mikä on vakio välitys? käykös siihen esim. 325:sen perä tai jokin muu? ku tuo rupes nykimään ja sillo kun se nykäisee nii perästä kuuluu kolahdus ja perä myöskin ulisee aika lailla. maanantaina ois korjaamo aika missä katsovat että mikä on vikana? Onko jollakin teillä ollu samanlaisia onglmia? paljonkohan käytetty/uusi perä maksaa?
  • Janek
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2005
    • 631
    • Nakkila

3,91 välitys on varmaan aika hyvä 320:iin. eikä perät maksa paljoa, minulla ois tarjolla 3,64 ja 3,91 välitteiset hintaan 40e/kpl
    325 perä on kalliimpi, mutta kestävämpi, hl. n. 100-190e lukottomana.
    asentaessa pienen tilalle 325 murikka joutuu myös lyhentämään kardaania pikkusen siitä jatkokohdasta
    Audi A4 Avant 2.7BITURBO
    Bmw 740 E38

Comment

• Anssi83
      Bimmer Rookie
      • Jul 2005
      • 71
      • Oulu

Originally posted by sanches
      3,91 välitys on varmaan aika hyvä 320:iin. eikä perät maksa paljoa, minulla ois tarjolla 3,64 ja 3,91 välitteiset hintaan 40e/kpl
      325 perä on kalliimpi, mutta kestävämpi, hl. n. 100-190e lukottomana.
      asentaessa pienen tilalle 325 murikka joutuu myös lyhentämään kardaania pikkusen siitä jatkokohdasta
      Missä kunnosssa nuo sulla myytävät perät on ja missä päin ne sijaitsee?Laitaa privaa tai s-postia.
      Aina rojektisa, vaikka miten tekis!

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎