mistä kannattis kysellä uutta ku näytäis vähän vuotoa olevan... ja minkä hintainen kapistus tuo muuten on eli kannattaako ruveta paikkaamaan... voiko sitä tinata tai jotain, entä pärjääkö ilman?
ota pois vaan kokonaan ja tulppaat letkunlähdöt. Omasta ollut jo pari kesää pois käytöstä ja hyvin on toiminut. Eihän siellä taida edes kiertää oljyä kuin rataolosuhteissa ajettaessa Jossain topicissa tästä on jauhettu ennenkin...
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Kyllä suomen oloissa ja ajonopeuksilla pärjää aivan hyvin ilmankin. Eri asia germaaniassa kun voi laillisesti ajaa lappu seljällään pitkiä matkoja, siellä öljy cuulerista on jotain iloakin.
ota pois vaan kokonaan ja tulppaat letkunlähdöt. Omasta ollut jo pari kesää pois käytöstä ja hyvin on toiminut. Eihän siellä taida edes kiertää oljyä kuin rataolosuhteissa ajettaessa Jossain topicissa tästä on jauhettu ennenkin...
niin no sehän on muutenkin kiertämätön malli ku on ihan tukossa hiekka öljy seoksesta... lämpö on siinä viisarin verran yli puolen... normaalia?
Eipä ole mullakaan öljyn jäähdytintä omassa eli pois vaan...kyllähän noita käytettynä löytyy mutta yleensä kaikki alkaa olemaan enemmän ja vähemmän heikossa hapessa
Comment