onkos ketään perehtynyt/suunnitellut otsikon mukaista laitosta??
itselläni nyt hautunut pitemmän ajan tollanen päässä ongelmana on vaan et saako tollaista ikinä leimaan tolla M60B30 motilla? mitä on tarvinut muuttaa noihin kutosella rakennettuihin 330/333/335:siin! faktoja!
E30 330 M60b30 V8
Collapse
X
-
mihis ne sitte noita tehoja ja kuutioita vertaa!Originally posted by muggoFaktoja löytyy searchilla. Laillista estettä M60B30 motin laittamiselle ei ole.
320iS:tä vastaava alusta jarruineen jos haluaa pelata varman päälle (ts. 325i ABS:llä).Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
Comment
-
Tehot vertaa 320iS:ään
Tilavuuden 325e:hen
Paino 324td:hen
325 alusta paksulla takavakaajalla (14,5mm löytyy mm. 320iS, M3, Mtech-varustetuissa vehkeissä) ja isommalla jarrupääsylinterillä (halk. 22mm) ja toki ABS:lla niin homma on laillisesti ok.
Onko M60B30 lohko sama kuin M60B40:ssa? Poraamalla ja kampuran vaihtamalla saanee ihmeitä aikaan
Niin ja kannattaa tutustua www.e30.de :n artikkelehin ja fotostooreihin, löytyy paljon juttua V8 E30:stä.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Painaa muistaakseni 2kg vähemmän kuin M30B35.. eli ~210kg tjms.Originally posted by muggoJa tarvittaessa paino 324td, mutta eipä tuo alulohko järkyttäviä paina.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
no tulihan sieltä se asiallinen vastaus mitä hain!Originally posted by JonskuTehot vertaa 320iS:ään
Tilavuuden 325e:hen
Paino 324td:hen
325 alusta paksulla takavakaajalla (14,5mm löytyy mm. 320iS, M3, Mtech-varustetuissa vehkeissä) ja isommalla jarrupääsylinterillä (halk. 22mm) ja toki ABS:lla niin homma on laillisesti ok.
Onko M60B30 lohko sama kuin M60B40:ssa? Poraamalla ja kampuran vaihtamalla saanee ihmeitä aikaan
Niin ja kannattaa tutustua www.e30.de :n artikkelehin ja fotostooreihin, löytyy paljon juttua V8 E30:stä.
kun kerran tehot menee prosenttuaalisesti yli 325:sest! joo sama lohko se on!!!
kyllä on noi e30.de sivut tullu käytyks moneen kertaan läpi! olis vaan aika pallikas vehe! kromipuskurinen E30 orkkis kunnos kunnolla tontitettuna höystettynä VEE kasilla!
Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
Comment
-
no onkos ketään kyseistä aparaattia värkannyt suomessa! saksan pojat kyllä! kellään tietoa et mites mahtuu tonne pellin alle? tehostin ainakin siirrettävä?!Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
Comment
-
pistätkö vaikka privana vähän lisätietoja!Originally posted by jmp2002Doni:lla on rakenteilla.. Sillä on siitä jossakin projekti kuviakin, varmaan laittaa itse linkkiä jos haluaa..
Mulla olis myydä sulle hyvä tekniikan luovuttaja 730ia
Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
Comment
Comment