Sellainen mystinen "ominaisuus" tullu 1.8 M40 varustettuun E30:iin että konehuoneen(venttiilikoneistosta?) puolelta kuuluu voimakasta kilikatusta (ja räksätystä) kun käynnistää ihan kylmänä. Kun antaa koneen lämmetä kunnolla kuulostaa venttiilikoneiden rallatus ihan perinteiseltä BMW:ltä. Ruskeaa vaahtoa myös löytyy pikkusen öljytikusta kun on antanu seisoa vaikkapa yön yli. Kaikki tämä alkoi kun vaihdoin uudet Mobil 5W50 -merkkiset öljyt. Ei mitään havaintoa mitä litkuja ennen mun tekemää öljynvaihtoa käytetty.
Onko toivo jo menetetty ´?
Ja onko normaalia jos kuuluu 1. ja 2. vaihteella vedättäessä ulinaa vaihdelaatikosta?
Onko toivo jo menetetty ´?
Ja onko normaalia jos kuuluu 1. ja 2. vaihteella vedättäessä ulinaa vaihdelaatikosta?
Comment