Announcement

Collapse
No announcement yet.

*KIIRE* e30 320i -84 bensapumpun rele!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonde
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 222
    • Vaasa

    *KIIRE* e30 320i -84 bensapumpun rele!



    mulla on just sama rele omassa kun tuossa yllä mainitussa threadissä. Ongelma on se että auto ei lähe käyntiin, ja tein pumpun releen "ohitus" testin, ja kun yhditin releen pesästä navat 30 ja 87b niin pumppu pyöri. Mutta eihän tuossa ole mitään järkeä kun yllä mainitussa threadissä on tuo linkki mistä näkee nuo navat, niin 30 napa on jatkuva 12v, ja tuo 87b tulee ohjainyksiköltä. vai onko tuossa testissä järkeä? vai oonko mä vaan tyhmä . Elikkä kysymys kuuluu onko mulla pumpun rele paskana? ja ois todella kiire tietää että saa auton myytyä

    Kiitos!
  • Jonde
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 222
    • Vaasa

    #2
    ja helpotetaan kysymystä, eli mikä on helpin tapa todeta että bensapumpun rele on paskana?

    Comment

    • L.H
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2003
      • 2481
      • Lohja

      #3
      No jos pumppu ei pyöri kun rele on paikallaan ja hyppyjohdon kanssa pyörii, niin kannattaisikohan sitten kokeilla vaikka vaihtaa se rele.
      “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

      Comment

      • Jonde
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2003
        • 222
        • Vaasa

        #4
        Originally posted by L.H
        No jos pumppu ei pyöri kun rele on paikallaan ja hyppyjohdon kanssa pyörii, niin kannattaisikohan sitten kokeilla vaikka vaihtaa se rele.
        Näin kans itse ajattelin asian, mutta kun ei oo mikään "ilmainen" tuo rele vaikka luulis. Ja ei viittis hirveesti turhaa rahaa enää laittaa tohon autoon kun se on menossa pois mun omistuksesta

        Comment

        • T3
          BTCF Member
          • Oct 2003
          • 8530
          • Karhe

          #5
          Originally posted by Jonde
          Näin kans itse ajattelin asian, mutta kun ei oo mikään "ilmainen" tuo rele vaikka luulis. Ja ei viittis hirveesti turhaa rahaa enää laittaa tohon autoon kun se on menossa pois mun omistuksesta
          Multa saat kympillä (10euroa) toimivan releen.
          .

          Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

          Comment

          • L.H
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2003
            • 2481
            • Lohja

            #6
            Originally posted by Jonde
            Näin kans itse ajattelin asian, mutta kun ei oo mikään "ilmainen" tuo rele vaikka luulis. Ja ei viittis hirveesti turhaa rahaa enää laittaa tohon autoon kun se on menossa pois mun omistuksesta
            Tiedän kyllä mitä ne maksaa, mutta kai siellä nyt jollain e30jä on, että voi kokeilla.. ja tossahan T3 tarjoskin jo ratkaisun..
            “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

            Comment

            • Jonde
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2003
              • 222
              • Vaasa

              #7
              Originally posted by T3
              Multa saat kympillä (10euroa) toimivan releen.
              Laitoin privaa

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎