BMW 316(318i) e30 -85
Elikkäs mulla on ollut toi 4 lovinen getrag 242 aikasemmín. kesällä jo vaihdoin 5lovisen 240 laatikon + siihen kuuluvan lyhyemmän kardaanin... Mutta se piti tyhjäkäynillä helvetinmoista diesel-ääntä, sekä myös pienillä kierroksilla ajettaessa. silloin vaihdoin takasin 4lovisen laatikon (ei pidä ääntä ja on ajettu 220tkm) ja ajattelin että korjaan sen 5 vaihteisen, tai ostan toisen.
toissapäivänä sitten ostin toisen laatikon, vaihdoin siihen kaikki stefat ja korjasin vivuston tiukaksi. laatikko kiinni-> sama saatanan nakunaku ääni tyhjäkäynnillä (kytkin pohjassa ei mitään ääntä.). ei oo todellista. JOKO kaksi risaa laatikkoa TAI pahemman mallinen asennusmoka molemmissa 240 laatikoissa. siis kysyn itseäni viisaammilta: tarvitseeko vaihtaa 5 vaihtesen laatikon kanssa muuta kuin kardaani? vai pitääkö vaihtaa myös vauhtipyörä ? asetelma? levy? ?? ??
Olisin todella kiitollinen asiaanliittyvästä infosta.
Elikkäs mulla on ollut toi 4 lovinen getrag 242 aikasemmín. kesällä jo vaihdoin 5lovisen 240 laatikon + siihen kuuluvan lyhyemmän kardaanin... Mutta se piti tyhjäkäynillä helvetinmoista diesel-ääntä, sekä myös pienillä kierroksilla ajettaessa. silloin vaihdoin takasin 4lovisen laatikon (ei pidä ääntä ja on ajettu 220tkm) ja ajattelin että korjaan sen 5 vaihteisen, tai ostan toisen.
toissapäivänä sitten ostin toisen laatikon, vaihdoin siihen kaikki stefat ja korjasin vivuston tiukaksi. laatikko kiinni-> sama saatanan nakunaku ääni tyhjäkäynnillä (kytkin pohjassa ei mitään ääntä.). ei oo todellista. JOKO kaksi risaa laatikkoa TAI pahemman mallinen asennusmoka molemmissa 240 laatikoissa. siis kysyn itseäni viisaammilta: tarvitseeko vaihtaa 5 vaihtesen laatikon kanssa muuta kuin kardaani? vai pitääkö vaihtaa myös vauhtipyörä ? asetelma? levy? ?? ??
Olisin todella kiitollinen asiaanliittyvästä infosta.
Comment