Announcement

Collapse
No announcement yet.

318i E30 vm.85

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rajala_BMW
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 44
    • Iitti

    318i E30 vm.85

    Mistä johtuu kakkos vaihteen ulina.Siinä oli eka nelilovinen ja laitoin viisilovisen siihen.Kun kierrokset nousee yli kolmeen tonniin niin sen jälkeen loppuu se ulina/rohina.Ja mistä vois ruveta ettimään vikaa kun ei toimi sivupeilien säätö????
  • Saarikoski
    R.I.P.
    • Feb 2005
    • 726
    • KOKKOLA

    #2
    JA öljyä on, uliseeko myös nelonen...

    Comment

    • tagagummi
      Bimmer Rookie
      • Jun 2005
      • 156
      • kännykkä town

      #3
      Mulla talviautona 318i E30 1985.
      Ulisee rohisee 3-vaihteella, ja vain kylmänä. Kierroksia nostamalla ulina vähenee / poistuu, ja kun kone lämpenee hieman ei äännä yhtään.
      En oo kattonu muun ku moottoriöljyn ennen talvea.
      Olen pitänyt tätä vanhan auton ominaisuutena mutta hienoa jos syy vaikka tässä topicissa löytyis...

      Comment

      • Tzeimi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 2067
        • Banshee - Jyväskylä

        #4
        Originally posted by Rajala_BMW
        Ja mistä vois ruveta ettimään vikaa kun ei toimi sivupeilien säätö????
        Ovi-kori läpivientien tienoilta voi olla johdot huonolla hapella.
        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
        & 02 tulpo saniteetti dyno




        Älä väkisin, ota isompi vasara.
        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

        Comment

        • Saarikoski
          R.I.P.
          • Feb 2005
          • 726
          • KOKKOLA

          #5
          Kannattaa tarkistaa/vaihtaa laatikkoöljyt, itte vaihdattanu laatikkoöljyt aina kun vaihtanut uuden bmw:n ja joka kerta ullut reilu vajaus...
          Kyllähän se kuivanakin pyörii jonkun aikaa...

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎