Katso nyt ihmeessä ne sulakkeet ensimmäisinä kuntoon.
Peruutusvalon vaihdelaatikon kyljessä olevan kytkimen toiminnan saat selville kaivamalla vaihdekepin juuresta liittimen ja pistämällä oikosulkuun kojetaululle lähtevä johto. Tällöin pitäisi palaa valot.
Äkkiä kytkentäkaaviota katseltuani, ei maadoitusongelmia pitäisi olla, koska takajarruvalot on maadoitettu rekisterikilven valojen kanssa samalla piuhalla. Sinullahan paloi yksi valo kilvessa. Äkkiähän ne maadoitukset siinä lamppujen vieressä putsaa, tai vaikka testailee jostain muusta paikasta johdon kanssa.
Kai noissa yleisin vika on johtojen haurastuminen / irtoileminen siittä valoihin kiinnitulevan muoviliittimen juuresta. Taikka kaikista pahimpana vaihtoehtona voi löytyä lattiamaton alta, vasemman etukaiutin kotelon alta kunnon ruostereikä -> taakse menevät johdot saaneet kunnon kylvyn.
Ja nuo kaikki kannattaa kanssa imuroida:
3&5_12.pdf löytyy tärkeimmät kytkentäkaaviot josta tulostettuna punakynän
kanssa on helppo mietiskellä vian lähdettä.
Peruutusvalon vaihdelaatikon kyljessä olevan kytkimen toiminnan saat selville kaivamalla vaihdekepin juuresta liittimen ja pistämällä oikosulkuun kojetaululle lähtevä johto. Tällöin pitäisi palaa valot.
Äkkiä kytkentäkaaviota katseltuani, ei maadoitusongelmia pitäisi olla, koska takajarruvalot on maadoitettu rekisterikilven valojen kanssa samalla piuhalla. Sinullahan paloi yksi valo kilvessa. Äkkiähän ne maadoitukset siinä lamppujen vieressä putsaa, tai vaikka testailee jostain muusta paikasta johdon kanssa.
Kai noissa yleisin vika on johtojen haurastuminen / irtoileminen siittä valoihin kiinnitulevan muoviliittimen juuresta. Taikka kaikista pahimpana vaihtoehtona voi löytyä lattiamaton alta, vasemman etukaiutin kotelon alta kunnon ruostereikä -> taakse menevät johdot saaneet kunnon kylvyn.
Ja nuo kaikki kannattaa kanssa imuroida:
3&5_12.pdf löytyy tärkeimmät kytkentäkaaviot josta tulostettuna punakynän
kanssa on helppo mietiskellä vian lähdettä.
Comment