Announcement

Collapse
No announcement yet.

.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mika68
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2004
    • 1966
    • ......

    .....

    ......
    Last edited by mika68; 06-09-2012, 12:21.
  • Maza
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 4321
    • Kannus/Kokkola

    #2
    Miten ois kynäjouset samantien ? Löytyis pituuksia ja jäykkyyksiäkin hieman erilailla kuin normaalijousista.. samalla voi tehdä korkeussäädön niin on sitten varikolla jotain mitä ruuvaa..

    Comment

    • tepi_
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 2185
      • TKu

      #3
      Originally posted by Maza
      Miten ois kynäjouset samantien ? Löytyis pituuksia ja jäykkyyksiäkin hieman erilailla kuin normaalijousista.. samalla voi tehdä korkeussäädön niin on sitten varikolla jotain mitä ruuvaa..
      Tarviikos sitä alustaa sitten nii hirveesti enää ruuvailla? Ja joo,prokkis näytti hyvältä mitä sitä vkl näin,mahtaa olla kohtuu jämäkkä niillä alupalikoilla...

      Comment

      • Maza
        BTCF Member
        • Jul 2002
        • 4321
        • Kannus/Kokkola

        #4
        Originally posted by tepi_
        Tarviikos sitä alustaa sitten nii hirveesti enää ruuvailla? Ja joo,prokkis näytti hyvältä mitä sitä vkl näin,mahtaa olla kohtuu jämäkkä niillä alupalikoilla...
        Ei.. perässä olikin hymiö. Voihan sitä aluks rakentaa tollasen "normimadallusjousialustan" ja sitte tehdä homman sen jälkeen kunnolla. Mä näkisin, että rata-autossa alustan osuus on aika suuri.

        Comment

        • NCmotorsport
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2004
          • 645
          • Naantali

          #5
          Originally posted by Maza
          Ei.. perässä olikin hymiö. Voihan sitä aluks rakentaa tollasen "normimadallusjousialustan" ja sitte tehdä homman sen jälkeen kunnolla. Mä näkisin, että rata-autossa alustan osuus on aika suuri.
          Tottahan tuokin on ,että kannatais tehä heti kunnolla ,mutta autoon suunniteltu budjetti ei ole kovinkaan kummonen. Kaikki alustaa ja muutenkin autoa koskevat vinkit ja avut ovat tervetulleita

          Comment

          • Jarno80
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2005
            • 246
            • Riihikoski

            #6
            Olen joskus käynyt kääntymässä endurance kuljettajien omilla sivuilla sieltä varmasti löytyis paljon tietoa mut en muista osotetta enkä mistä sinne eksyin mut googlella varmaan löytyy. Ralli.netistä vois myös jotain vinkkejä saada.
            Ahdin määrää tahdin...

            www.jarno80.suntuubi.com

            Comment

            • Kilpuri
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2004
              • 831
              • Tampere

              #7
              Endurance keskustelun pyhättö on www.gt-forum.net. Siellä on "linkit" osio, missä linkkejä niin Saloon- kuin Racing-puolelle. Samoin "Keskustelussa" voi olla alusta-asiaa paljonkin. Saloonissa tupataan vaan olevan sen verran enemmän kilpailuhenkisiä, että tiedon jako ei ole niin yleistä kuin Racingissä.

              Itse ajan Racingissä (Honda), mutta Saloonin puolella on paljon juuri Bemareita. Käsittääkseni tosin parhaat puslat on tehty POM:sta?
              Now: 525xd -09
              Ex: 330d -07
              Ex: 328i -96

              Comment

              • Vee-eit
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2004
                • 709
                • Turku

                #8
                Mä oon Jampalle antanut yhteystiedot kavereille, jotka on noita tehnyt ja ajanut. Soittoa sinne vaan. Oli joskus juttua, että sieltä voisi löytyä jotain palikoitakin. Mun puh.no. vastaa myös..
                Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

                Comment

                • tagagummi
                  Bimmer Rookie
                  • Jun 2005
                  • 156
                  • kännykkä town

                  #9
                  Itse kilpaa racingissa ajaneena.
                  Alustan vaikutus oli meidän autossa n. 5 sekuntia. Eli säädettiin vain pyörien kulmat, iskarit ja jouset. Halpaa vauhdin kasvatusta.
                  Ratana siis alastaro.
                  Onko se 5 s. sitten paljon? Minun mielestä se on rata-autoilussa valovuosi, mutta jokaisella on tietenkin omat ajatukset...

                  Comment

                  • Vee-eit
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2004
                    • 709
                    • Turku

                    #10
                    5 sekkaa kierroksella on 5 valovuotta, jos sekunnin kierroksella voittaa 6 tunnin kisassa niin...
                    Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎