......
Announcement
Collapse
No announcement yet.
.....
Collapse
X
-
Originally posted by MazaMiten ois kynäjouset samantien ? Löytyis pituuksia ja jäykkyyksiäkin hieman erilailla kuin normaalijousista.. samalla voi tehdä korkeussäädön niin on sitten varikolla jotain mitä ruuvaa..
Comment
-
-
Originally posted by tepi_Tarviikos sitä alustaa sitten nii hirveesti enää ruuvailla? Ja joo,prokkis näytti hyvältä mitä sitä vkl näin,mahtaa olla kohtuu jämäkkä niillä alupalikoilla...Voihan sitä aluks rakentaa tollasen "normimadallusjousialustan" ja sitte tehdä homman sen jälkeen kunnolla. Mä näkisin, että rata-autossa alustan osuus on aika suuri.
Comment
-
-
Originally posted by MazaEi.. perässä olikin hymiö.Voihan sitä aluks rakentaa tollasen "normimadallusjousialustan" ja sitte tehdä homman sen jälkeen kunnolla. Mä näkisin, että rata-autossa alustan osuus on aika suuri.
Comment
-
-
Endurance keskustelun pyhättö on www.gt-forum.net. Siellä on "linkit" osio, missä linkkejä niin Saloon- kuin Racing-puolelle. Samoin "Keskustelussa" voi olla alusta-asiaa paljonkin. Saloonissa tupataan vaan olevan sen verran enemmän kilpailuhenkisiä, että tiedon jako ei ole niin yleistä kuin Racingissä.
Itse ajan Racingissä (Honda), mutta Saloonin puolella on paljon juuri Bemareita. Käsittääkseni tosin parhaat puslat on tehty POM:sta?Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Itse kilpaa racingissa ajaneena.
Alustan vaikutus oli meidän autossa n. 5 sekuntia. Eli säädettiin vain pyörien kulmat, iskarit ja jouset. Halpaa vauhdin kasvatusta.
Ratana siis alastaro.
Onko se 5 s. sitten paljon? Minun mielestä se on rata-autoilussa valovuosi, mutta jokaisella on tietenkin omat ajatukset...
Comment
-
Comment